دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند بازیگر هم سن و سال سینمای ایران+عکس
8
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بازیگر هم سن سینمای ایران-بازیگر سینمای ایران و بازیگران سینمای ایران-عکس بازیگران سینمای ایران- عکس های بازیگر هم سن سینمای ایران و عکس بازیگران-عکس مهناز افشار-عکس پوریا پورسرخ-عکس شهروز ابراهیمی-عکس فرزاد حسنی-عکس آناهیتا نعمتی-عکس حدیث فولادوند

خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند و میزان تحصیلات شان چیست؟این امر ذاتی است و حتی درگفت و گو هایی که پیش از این با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون انجام دادیم آن ها هم این مسئله را تایید کرده و می گفتند خود نیز دردورانی که وارد این حرفه نشده بودند علاقه داشتند که بدانند بازیگر مورد علاقه شان چند ساله است.
در این شماره بخش دوم بازیگران ۳۶ ساله را تقدیم حضورتان می کنیم و بخش اول آن 5شنبه گذشته منتشرشد.

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

مهناز افشار

مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.اودیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان تعلیم دید.مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.او فیلم «متروپل» کیمیایی را نوبت اکران دارد.افشار مجرد است.

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ (متولد ۴ تیر ۱۳۵۶) در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال‌ وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان چهره‌ای جدید مطرح و پس از آن این مسیر را با ایفای نقشهای متنوع و متعدد دیگری ادامه داد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم هایی نظیر آناهیتا(فیلم) عزیز الله حمید نژاد ،عیار ۱۴(فیلم) پرویز شهبازی، روز رستاخیز(فیلم) احمد رضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف (فیلم)علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد. وی دارای مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی می باشد.او مجرد است.

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

شهروز ابراهیمی

او متولد چهارده اردیبهشت ۱۳۵۶ و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر هست.او نخستین فیلم خود را با نام «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» در سال ۷۸ بازی کرده است و به فعالیتش ادامه داد.
شهروز ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذراند و تاکنون در سریال هایی نظیر اولین شب آرامش، کارآگاهان، مرگ تدریجی یک رویا، سال های مشروطه، عملیات ۱۲۵، روزهای زیبا، لطفا دور نزنیم ، بی گناهان ، خانه بی پرنده ، کلاه پهلوی و فیلم های تیک ، شبهای تهران و آخر بازی ،بازی کرده است

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی مجری ، بازیگر و ترانه سرا متولد۲۱ شهریور۱۳۵۶ لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دارد.اودوره بازیگری را درمدرسه امین تارخ و استاد سمندریان گذراند.اولین سریال او "عید آن سالـها " است. ترانه " آد م فروش" شادمهر عقیلی وترانه تیتراژ مجموعه " کمکم کن " و " کوله پشتی " و سریال " روز رفتن " رااو سروده است. معلم فن بیان او مرحوم مهدی فتحی بود.حسنی چندی پیش با «آزاده نامداری» مجری تلویزیون ازدواج کرد.

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی ( متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود ) وهمسر سابق ابوالفضل پورعرب است و از او دختری بنام رایکا دارد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «دبیرستان خضراء» (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.نعمتی بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

بازیگر هم سن سینمای ایران

بازیگر هم سن سینمای ایران

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند (متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و دانشجوی انصرافی رشتهٔ معماری و همسر رامبد شکرابی است.اودر دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم سینمایی دستهای آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد وبدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.همچنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال گم‌گشته اغاز شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits