دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ساره بیات تنها بازیگر زن هیولا
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کارگردانی سعید آقاخانی - سعید آقاخانی - فیلم سینمایی هیولا - بازیگر- ساره بیات -محسن تنابنده- پوریا پورسرخ- رضا رویگری-جمال اجلالی- مهرداد صدیفیان -مهران غفوریان-

ساره بیات به عنوان بازیگر فیلم سینمایی"هیولا" به کارگردانی سعید آقاخانی انتخاب شد.

ساره بیات به عنوان بازیگر فیلم سینمایی"هیولا" به کارگردانی سعید آقاخانی انتخاب شد.

ساره بیات تنها بازیگر زن هیولا

به گزارش آوینی فیلم، حسن مصطفوی مدیرتولید "هیولا" د با بیان این که این فیلم سینمایی طی روزهای آینده جلوی دوربین می‌رود، گفت: شب گذشته حضور ساره بیات به عنوان تنها بازیگر اصلی زن در فیلم سینمایی "هیولا" به کارگردانی سعید آقاخانی قطعی شده است. او در این فیلم سینمایی نقش ناهید همسر فرزین را که محسن تنابنده آن را بازی می‌کند، برعهده دارد.

ساره بیات تنها بازیگر زن هیولا


وی ادامه داد: جواد مطوری از 10 روز پیش کار ویژوآل افکت این فیلم سینمایی را آغاز کرده و به زودی "هیولا" جلوی دوربین می‌رود.
این مدیرتولید با اشاره به اینکه عبدالله اسکندری طراحی گریم "هیولا" را برعهده دارد، بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا "هیولا" را برای سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنیم.
محسن محسنی‌نسب تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز به خبرنگار مهر گفت: "هیولا" یک فیلم مردانه است به همین دلیل بازیگران زن نقش کمتری در آن دارند.


پیش از این حضور محسن تنابنده، پوریا پورسرخ، رضا رویگری، جمال اجلالی، مهرداد صدیفیان و مهران غفوریان در این فیلم سینمایی قطعی شده بود. البته قرارست سعید آقاخانی در کنار کارگردانی به عنوان بازیگر هم جلوی دوربین برود.


"هیولا" داستان مردی است که با معضل اعتیاد مواجه بوده و در شرایطی قرار می گیرد که تصمیم به مبارزه با مواد مخدر می گیرد.
پیش از این با مریلا زارعی و الهام حمیدی نیز برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت شده بود که در نهایت ساره بیات در "هیولا" بازی می‌کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits