دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اجرای پنج نمایش در سومین روز جشنواره مونولوگ - به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، ، سومین -اجرای-نمایش-سومین-جشنواره-مونولوگ

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، ، سومین روز از جشنواره مونولوگ با اجرای نمایش لاک جیغ به نویسندگی و کارگردانی رضا بهاروند ساعت 14:30 و 15:30 در پلاتو استاد خورشیدی آغاز می شود.

در همین روز عکاسی ممنوع به نویسندگی امیر کامران و کارگردانی شهاب مهریان پور ساعت 15:30 و 16:30 در پلاتو عروسکی، اجرا می رود و در ما زندگی می کنند به نویسندگی لیلا احمدی و کارگردانی نغمه معنوی و آوا عقدایی ساعت 17:30 و 18:30 در پلاتو استاد خورشیدی،اجرا می شوند.

در ادامه بدخوابی به نویسندگی و کارگردانی لیلا ناطق ساعت 18:30 و 19:30 در پلاتو عروسکی و ب.م.م به نویسندگی و کارگردانی محمد براری ساعت 19:30 و 20:30 در پلاتو استاد خورشیدی به صحنه می رود.

بر اساس گزارش روابط عمومی جشنواره، داوری آثار بخش صحنه ای ششمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را علی اصغر دشتی، کامران سپهران، نگار عابدی و حسن معجونی برعهده دارند.

ششمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنراز 11 تا 16 اسفندماه در دانشکده سینما و تئاتر برگزار می شود.

** فعالیت دوباره سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران

فعالیت دوباره سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با تجهیز و بازسازی سالن سینما و نمایش فیلم دایی جان ساخته ژاک تاتی آغاز می شود.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، واحد سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران دوشنبه 18 اسفندماه ساعت 17 با نمایش فیلم دایی جان ساخته ژاک تاتی محصول سال 1958فعالیت دوباره خود را آغاز می کند و از بهار 94 به صورت مستمر و هدفمند در خدمت مخاطبین سینمایی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران دایی جان محصول کشور فرانسه در سال 1958 موفق به کسب جایزه اسکارِ بهترین فیلم خارجی شد.

ورود برای همه علاقه مندان به سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران در روز 18 اسفند ماه آزاد است.

**نمایشگاه نقاشی آبرنگ در گالری شکوه

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا آخرین نمایشگاه سال 1393 گالری شکوه ، به آبرنگ های محمد علی یزدچی اختصاص دارد که این نمایشگاه عصر جمعه 15 اسفندماه برپا می شود.

یزدچی در این نمایشگاه 30 اثر آبرنگ بر روی مقوا در ابعاد 70×70 سانتی متر را به تماشا می گذارد.

او در تازه ترین آثارش فضای شهری، گل و طبیعت را در بستری رئال و آبستره به تصویر کشیده است.

محمد علی یزدچی حدود20 سال است که آبرنگ کار می کند.این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می شود ، یزدچی تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی شرکت داشته است ، همچنین آثارش در سال 2013 و 2014 در کتاب (I.W.S) (انجمن بین المللی آبرنگ) انتشار یافته است.

نمایشگاه محمد علی یزدچی تا چهارشنبه 20 اسفند ماه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو،خیابان شهید سلیمی ،کوچه امیر نوری ، پلاک 19 دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر از این آثار دیدن کنند.

فراهنگ**9338**3054**1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits