دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راه اندازی نخستین سینمای دیجیتال شهرستان های استان یزد در بافق - به گزارش ایرنا مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکز-اندازی-نخستین-سینمای-دیجیتال-شهرستان-استان

به گزارش ایرنا مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق سه شنبه شب در مراسم افتتاح این سینما که با حضور فرماندار ، مدیرعامل این شرکت، خانواده معظم شاهد، جمعی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم انجام شد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: برای راه اندازی مجدد این سینما بالغ بر یک میلیاردو 500 میلیون ریال هزینه و پرداخت شده است.

محمد رضا رضایی پور به سه سال تعطیلی این سینما به خاطر فرسودگی سیستم آپارات و نامناسب بودن وضعیت سینمای قدس آهنشهر اشاره کرد و افزود: با پیگیری فرماندار ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و همچنین مساعدت شرکت سنگ آهن دستگاه دیجیتال این سینما خریداری و راه اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد: این سینما هر شب یک سانس فعال است و نرخ بلیت برای همشهریان بافقی با 50 درصد تخفیف 25 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

رضایی پور هدف از راه اندازی سینمای دیجیتال بافق را انجام کارهای فرهنگی از طریق نمایش فیلم در سینما عنوان کرد.

رضایی پور افزود: راه اندازی این سینما و اکران فیلم های اجتماعی، فرهنگی و طنز، جوانان را از پاتوق های سطح شهر، ترغیب به سینما سوق خواهد داد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خاطر نشان کرد: بنا داریم فیلم هایی را در این سینما اکران کنیم که به ذائقه مخاطب به ویژه جوانان خوش آید و بخشی از نیاز به سرگرمی این قشر پویای جامعه را تامین شود.

به گزارش خبرنگار ما، سینمای قدس آهنشهر با 30 سال قدمت در شهرکی به همین نام ساخته شده که همواره با فراز و فرودهایی روبرو بوده است.

گاهی بخش خصوصی برای اداره آن پای به میدان گذاشته و گاهی هم توسط شرکت سنگ آهن فیلم هایی را همزمان با تهران اکران کرده ، اما سه سال است که عملا به دلایل مذکور تعطیل شده و علاقمندان به سینما را نگران کرده بود.

با راه اندازی سینمای سه بُعدی بافق در نزدیکی سایر فضاهایی تفریحی - ورزشی آهنشهر فرصت خوبی فراهم شده است که قشر جوان و نوجوان این شهرستان از فیلم هایی که اکران می شود بهره مند شوند.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.ک2

7543/ 6197


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits