دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجمع عمومی و انتخابات انجمن منتقدان خانه تئاتر17 اسفند برگزار می شود - به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، مطابق با -مجمع-عمومی-انتخابات-انجمن-منتقدان-خانه

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، مطابق با اعلام مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر،این مجمع عمومی و انتخابات با حضور اعضای دارای کارت عضویت معتبرسال93 خانه تئاتر؛ یعنی کسانی که حق عضویت سال جاری را پرداخت کرده اند، در ساعت15 روز یکشنبه17 اسفند و در محل تالار اجتماعات خانه تئاتر برگزار می شود.

براساس گزارش روابط عمومی خانه تئاتر در این مجمع علاوه بر گزارش هیات مدیره فعلی ،انتخابات هیات مدیره جدید انجمن و نیز انتخابات بهترین آثار نمایشی سال93 برگزار خواهد شد.

**برگزاری ششمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر از امروز

از 11 تا 16 اسفند ماه، ششمین جشنواره سراسری مونولوگ در دانشگاه هنر برگزار می شود. 17 اثر در بخش صحنه ای این جشنواره با هم به رقابت می پردازند و بخش بداهه جشنواره، جمعه 15 اسفند و اختتامیه 16 اسفند در دانشکده سینما تئاتر برگزار می شود.

تماشای مونولوگ های این چهار روز برای عموم آزاد است.

امسال برای اولین بار فرصت حضور گروه های شهرستانی در این جشنواره فراهم شده است و آثار رسیده از نقاط مختلف به غیر از تهران هم در بازبینی ها بررسی شدند.

گروه های شرکت کننده در بخش صحنه ای باید مقاله و رویکرد خود را در همان روز اجرا به داوران ارائه کنند.

فراهنگ*3054**1601**


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits