دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مستندسازان ایلامی با دست پر از اهواز برگشتند
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مستندسازان ایلامی با دست پر از اهواز برگشتند - به گزارش ایرنا، مستند 'حیات در رگ های سرد' در این-مستندسازان-ایلامی-اهواز-برگشتند
مستندسازان ایلامی با دست پر از اهواز برگشتند

به گزارش ایرنا، مستند 'حیات در رگ های سرد' در این جشنواره موفق به دریافت تندیس و جایزه بهترین فیلم از نگاه انجمن منتقدان و نویسندگان ایران و تندیس و جایزه چهار هزار دلاری بهترین کارگردانی در بخش بین الملل جشنواره شد.

همچنین فیلم مستند 'در پناه بلوط' دیگر نماینده ایلام در این جشنواره تندیس بهترین فیلم از نگاه انجمن مستندسازان ایران و تقدیر بهترین فیلم بخش بین الملل را کسب کرد.

پیش از این نیز این دو مستند در جشنواره های مختلف موفق به کسب عناوین و جوایز متعددی شده بودند.

در آیین پایانی این جشنواره 13برگزیده در بخش مسابقه اصلی، داخلی و خارجی و پنج برگزیده در بخش های شبکه ارتقای سینمای آسیا، انجمن نوبسندگان و منتقدان خانه سینمای ایران، انجمن مستندسازان سینمای ایران، معرفی شد.

208 فیلم شامل 137 فیلم خارجی و 71 فیلم ایرانی در جشنواره بین المللی فیلم های علمی اهواز به نمایش درآمد.

مسابقه بین الملل این جشنواره شامل هفت بخش بود که در این بخش 38 فیلم ایرانی و 60 فیلم خارجی از کشورهای مختلف به معرض دید علاقه مندان گذاشته شد.

بخش خارج از مسابقه نیز شامل برنامه های بزرگداشت، مرور بر آثار، نمایشگاه ویژه، بخش سینما و فوتبال، سینمای علمی برای کودک و نوجوان و برنامه های جنبی بود.

این جشنواره از سوم اسفندماه در دانشگاه چمران اهواز آغاز شد و شامگاه هشتم اسفندماه پایان یافت.

7172/6119

مستندسازان ایلامی با دست پر از اهواز برگشتند

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits