دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نسیم و افق از آغاز ماه ربیع در برابر چشم ایرانیان
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسیم و افق از آغاز ماه ربیع در برابر چشم ایرانیان - به گزارش ایرنا، معاون امور مجلس و استان های رییس -نسیم-آغاز-ربیع-برابر-ایرانیان
نسیم و افق از آغاز ماه ربیع در برابر چشم ایرانیان

به گزارش ایرنا، معاون امور مجلس و استان های رییس سازمان صدا و سیما روز چهارشنبه گفت: از سوم دی ماه و همزمان با آغاز ماه ربیع الاول دو شبکه پرمخاطب نسیم و افق که تاکنون فقط شهروندان تهرانی می توانستند از برنامه های جذاب آنها بهره مند شوند، در سراسر کشور قابل دریافت خواهد بود .

به گزارش صدا و سیما حجت الاسلام موسوی مقدم این اقدام را در راستای توجه رسانه ملی به میل و نیاز مخاطبان اعلام کرد و افزود: این دو شبکه بر روی دستگاه های گیرنده دیجیتال جایگزین شبکه های تماشا و العالم خواهد شد .

شبکه 'افق' 12 خرداد ماه امسال با شعار «به افق نگاه کن ...» به شکل آزمایشی افتتاح شد این شبکه در بدو امر یک ساعت برنامه داشت که از تیر ماه امسال زمان برنامه به دو ساعت افزایش یافت .

پخش برنامه های شبکه نسیم هم از 26 شهریور 1392 به طور آزمایشی آغاز شد؛ زمان پخش برنامه های این شبکه در بهمن 92 از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت که در این بین موثرترین سهم متعلق به تولیدات استان ها بود که با عنوان ' نسیم استان ها' توجه مخاطبان این شبکه را به خود جلب کرد .

فراهنگ**9187**1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits