دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پشت صحنه دولت مخفی در تلویزیون فاش می شود
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
پشت صحنه دولت مخفی در تلویزیون فاش می شود - به گزارش روز دوشنبه ایرنا، با پایان «دولت مخفی» گ-صحنه-دولت-مخفی-تلویزیون
پشت صحنه دولت مخفی در تلویزیون فاش می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، با پایان «دولت مخفی» گلچینی از بهترین سکانس های این مجموعه تلویزیونی در دو قسمت 40 دقیقه ای از آنتن شبکه دو پخش می شود.

این پشت صحنه در دو فصل ایران و عراق تدوین شده و گفت و گو با بازیگران و دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی را شامل می شود.

تدوینگر و کارگردان پشت صحنه «دولت مخفی» در توضیح این خبر گفت: در پشت صحنه فصل ایران با هوشنگ قنواتی زاده دستیار و بازنویس فیلمنامه، هادی معنوی پور صدابردار، محمد حسین تهرانی طراح تیتراژ، لاله اسکندری بازیگر، دانش پور مدیر تولید گفت وگو کردیم.

داوود کاوند ادامه داد: در فصل عراق نیز با راما قویدل کارگردان، سعید داخ، مجتبی رضوی بازیگر و حمید آخوندی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت وگو شده است.

وی گفت: تصویربرداری فصل نخست این پشت صحنه توسط مهدی صادقی و بخش عراق آن توسط امیر اماملی انجام شده است.

**روزهای پایانی تصویر برداری قورباغه و قناری

ساخت سریال قورباغه و قناری به کارگردانی مهدی فخیم زاده، تا ماه آینده به اتمام می رسد.

تهیه کننده سریال قورباغه و قناری از پایان تصویر برداری این سریال تا اواخر دی ماه خبر داد. حبیب الله کاسه ساز با بیان اینکه تاکنون 75 درصد از تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است، افزود: تدوین قورباغه و قناری همزمان در حال انجام است و تاکنون پنج قسمت سریال به طور کامل آماده شده است.

کاسه ساز افزود: هم اکنون در حال تصویر برداری در مناطق مرکزی تهران هستیم و مهدی فخیم زاده، بیوک میرزایی و شقایق فراهانی مقابل دوربین می روند.

فیلمنامه «قورباغه و قناری» را حسین تراب نژاد نوشته و داستان آن درباره عملیات ویژه نیروی انتظامی است؛ عملیاتی که فوق سری است و فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند.

«سرهنگ مقدم»( با بازی مهدی فخیم زاده) باید به جای «ناصر پاپتی» در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم برای قاچاقچیان مواد مخدر ویژه است.

این سریال طنز و پلیسی در 10 قسمت 40 دقیقه ای با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه یک سیما و با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها درباره چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید می شود.

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمدزند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این سریال هستند.

**طراح جلوه های ویژه فیلم «چ» مهمان برنامه «سفید» می شود

برنامه «سفید» امشب با حضور هادی اسلامی طراح و سرپرست جلوه های ویژه فیلم چ ابراهیم حاتمی کیا و امیر محمد دهستانی کارشناس انیمیشن در کنار مرور آثار هادی اسلامی، طراحی جلوه های بصری را بررسی می کند.

همچنین در این برنامه نامزدهای اسکار جلوه های بصری 2015 و بخش هایی از دو فیلم آدمیرال و استالینگراد که جلوه های بصری شگفت انگیزی دارند پخش و تحلیل خواهد شد.

سفید با اجرای شهرام زرگر و تهیه کنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 24 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

**بررسی نقش سیره اهل بیت در تربیت و خدامحوری در خانواده ها

برنامه این شبها از روز سه شنبه 25 آذر ماه هر شب و با موضوع الگوپذیری ازاهل بیت علیهم السلام در تربیت با محوریت خانواده های خدا محور و مستحکم از شبکه یک سیما پخش می شود.

برنامه 'این شب ها' به مناسبت ایام سوگواری شهادت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وامام حسن مجتبی علیه السلام وهمچنین شهادت امام رضا علیه السلام از روز سه شنبه 25 آذر ماه با حضور 'مهدی طباطبایی ' به موضوع خانواده های خدا محور و مستحکم و اهمیت تربیت براساس سیره اهل بیت علیهم السلام اختصاص دارد.

برنامه این شب ها کاری از گروه معارف شبکه یک سیما است که ساعت 23 و 20 دقیقه به تهیه کنندگی یونس قاسمی و اجرای علی درستکار به صورت زنده از شبکه یک پخش می شود.

**«زنده باد زندگی» از حمایتی که زندگی آفرید می گوید

برنامه «زنده باد زندگی» که از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود؛ میزبان خانواده ای است که با وجود سرطان در کنار هم ایستادند تا به زندگی معنا دهند.

برنامه شبانگاهی«زنده باد زندگی» امشب (24 آذر ماه) میزبان حورا طبایی است که با وجود اینکه مبتلا به سرطان شده بود اما با حمایت خانواده توانست با سرطان بجنگند و به زندگی برگردد.

همسر وی و فرزندانش با تمام وجوداز وی حمایت کردند و دست در دست هم با سرطان جنگیدند تا زنده باد زندگی معنی پیدا کند.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه دکتر حزینی فوق تخصص خون و سرطان و ارائه دهنده طب تسکینی نکاتی را در رابطه با سرطان و درمان آن متذکر می شود.

برنامه «زنده باد زندگی»به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که یکشنبه تا چهارشنبه ها ساعت 23:30 از این شبکه به روی آنتن می رود.

**بررسی چرایی مصرف بی رویه غذاهای آماده

برنامه تلویزیونی 'مصیر' ساعت 23 امشب با محوریت مصرف بی رویه غذاهای آماده از شبکه یک سیما پخش می شود.

بیژن نوباوه وطن عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، زهره طبیب زاده عضو کمیسیون آموزش مجلس به همراه عطاالله رفیعی آتانی مدرس حوزه و دانشگاه مهمانان برنامه مصیر هستند تا درباره چرایی مصرف بی رویه غذاهای آماده و تاثیر آن بر سلامت جامعه به بحث و بررسی بپردازند.

حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مهمان تلفنی این برنامه است.

فراهنگ**9187**1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits