دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شهاب حسینی: امیدوارم از شما نمره قبولی بگیرم
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهاب حسینی: امیدوارم از شما نمره قبولی بگیرم - به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، در برنامه اکران خ-شهاب-حسینی-امیدوارم-نمره-قبولی-بگیرم
شهاب حسینی: امیدوارم از شما نمره قبولی بگیرم

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، در برنامه اکران خصوصی فیلم 'ساکن طبقه وسط' عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران هنرمندانی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، نادر مشایخی، حمیدرضا نوربخش، حسام الدین سراج، محمد معتمدی، محمد سریر، علیرضا قربانی، کریم زمانی، سهیل محمودی، فاطمه گودرزی، حسن فتحی، امیر سماواتی، رشید کاکاوند، محمد هادی کریمی و برخی از اهالی رسانه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پیش از اکران فیلم، شهاب حسینی طی سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم و تشکر از تمامی کسانی که به این مراسم آمده بودند، گفت: امروز برای من یکی از بهترین روز هااست چرا که با هنرمندانی متفاوت از بازیگری در حال دیدن فیلمم هستم.

وی افزود: این فیلم برگ امتحانی من است که امیدوارم نمره قبولی از شما دریافت کنم.

در ادامه مراسم نیز امیر سماواتی، تهیه کننده این فیلم گفت: این فیلم حرف دل و تجربه خود شهاب حسینی است و در مقیاسی بزرگتر می توانیم آن را به زندگی همه تعمیم داد که داریم این زندگی را تجربه می کنیم.

تهیه کننده فیلم 'ساکن طبقه وسط' افزود: این فیلم را به تمام کسانی که با عشق، امید و سرگشتگی زندگی می کنند، تقدیم می کنیم.

در ادامه و پس از اکران فیلم 'ساکن طبقه وسط' کریم زمانی، نویسنده طی جملاتی درباره این فیلم گفت: از این فیلم بسیار لطیف که نکته های عظیم کم نداشت بسیار لذت بردم.

وی با اشاره به اینکه آنچه من از فیلم فهمیدم اشاره ای به 'نی نامه' مولانا نیز داشت، افزود: این فیلم به دنبال نشان دادن قربت انسان بود و 18 بیت آغازین مثنوی مولانا نیز کاملاً درباره همین غربت سخن می گوید.

سهیل محمودی شاعر، سخنران بعدی بود که گفت: فیلمی دیدیم درباره جستجوی انسان برای رسیدن و دریافت هویت و آن بخش هایی که ارجاع به ادبیات می داد برای من بسیار دلنشین بود.

در پایان مراسم نیز با حضور اهالی موسیقی از علیرضا قربانی خواننده فیلم ' ساکن طبقه وسط' تقدیر شد.

قربانی نیز در سخنانی کوتاه گفت: زمانی که شهاب حسینی برای خواندن در این کار ازمن دعوت کرد با استقبال قبول کردم اما آن چیزی که موجب شد در این مکان حضور یابم اینکه چون قرار بود در این مراسم از موسیقی تقدیر شود.

در این مراسم سه تاری که ساخته استاد 'پازوکی' بود به قربانی هدیه شد که وی اظهار کرد: قطعا این سه تار باید در دستان استاد علیزاده باشد تا همه ما از صدای آن لذت ببریم.

در حاشیه این مراسم نیز عکس هایی از فیلم 'ساکن طبقه وسط' برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده بود و از امیر عابدینی عکاس آنها تقدیر شد.

فراهنگ**9246** 1917


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits