دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سریال هفت قسمتی رنگ شب از شنبه به روی انتن می رود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال هفت قسمتی رنگ شب از شنبه به روی انتن می رود - به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، د-سریال-قسمتی-شنبه-انتن
سریال هفت قسمتی رنگ شب از شنبه به روی انتن می رود

به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، در خلاصه داستان این مجموعه آمده است : یک افسر نیروی انتظامی مأموریت می یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود اما به دلیل فوق سری بودن عملیات، تنها یکی از فرماندهان مافوقِ او از این مأموریت مطلع است و در ادامه این افسر با مشکلات متعددی مواجه می شود .....

در سریال «رنگ شک» بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، شاهرخ فروتنیان، عمار تفتی، شهرام عبدلی، آرش مجیدی ، شهرزاد کمال زاده، معصومه آقاجانی، رضا امامی، حمید رضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو نقش آفرینی می کنند.

این مجموعه تلویزیونی از هشتم آذرماه هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه روانه آنتن شبکه سه خواهد رفت. تکرار آن نیز روز بعد ساعت 14 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.

سریال «رنگ شک» که در هفت قسمت 45 دقیقه ای پخش می شود ، محصول گروه سریال های تلویزیونی سیما فیلم و تهیه کنندگی آن را بهروز خوش رزم بر عهده داشته است.

فراهنگ**9246**1647


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits