دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اجرای نمایش دوستی در قلک به نفع کودکان کار در نیاوران
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اجرای نمایش دوستی در قلک به نفع کودکان کار در نیاوران - به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این نمایش به نویسندگ-اجرای-نمایش-دوستی-کودکان-نیاوران
اجرای نمایش دوستی در قلک به نفع کودکان کار در نیاوران

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا، آخرین اثر گروه هنری شاپو با بازی محمد رضا شیرخانلو، الهه خوشکام و پیمان کلانتری همه روزه تا 28 آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش درباره تقدیم کارش به کودکان کار گفت: حقوق کودکان کار تقریبا در همه جای جهان نادیده گرفته می شود و هدف از این اقدام هم ابراز همدردی با این کودکان و هم کمک مالی به آنها به عنوان یک انسان بود.

هاجر پور سینا افزود: شمار آدمهایی که در جامعه این بچه ها را درک می کنند بسیار کم است و این وظیفه هنرمندان است که فرهنگ کمک و همیاری به این کودکان را در جامعه نهادینه کنیم.

برای تماشای این اجرا تاکنون بهاره رهنما، امیرحسین رستمی، شقایق دهقان، محراب قاسم خانی، پیمان قاسم خانی، یوسف تیموری، هومن برق نورد، بهروز شعیبی، امیرعلی متقیان، مهدی مشهور، رامین ناصر نصیر، بهنوش بختیاری و جلیل فرجاد اعلام آمادگی کرده اند.

نمایش 'دوستی در قلک' تا 28 آذر ماه همه روزه از ساعت 16 و 45 دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

** افتتاح نمایشگاه پرندگان کوچ در فرهنگسرای نیاوران

نخستین نمایشگاه آثار بابک صبحی پیکره‏ ساز در ایران با عنوان'پرندگان کوچ' از جمعه 7 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی ‎آید.

این نمایشگاه تا 22 آذرماه از ساعت 10 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.

فراهنگ**7537**1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits