دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1000عنوان کتاب هنری به کتابخانه تخصصی هنر افزوده شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
1000عنوان کتاب هنری به کتابخانه تخصصی هنر افزوده شد - به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، همچنین تج-1000عنوان-کتاب-هنری-کتابخانه-تخصصی-افزوده
1000عنوان کتاب هنری به کتابخانه تخصصی هنر افزوده شد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، همچنین تجهیز کتابخانه به یکی از جدیدترین نرم افزار های تخصصی کتابخانه که امکان دسترسی سریع تر دانشجویان رشته هنر، اساتید و هنرمندان را به منابع فراهم می کند، یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این عرصه است.

اعضای کتابخانه فرهنگسرای نیاوران با راه اندازی این سامانه می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی و با سرعت از طریق این نرم افزار جست و جو و بازیابی کند. همچنین اسکن ،عکس برداری و کپی از منابع با استفاده از این سامانه امکان پذیر است.

علاقه مندان جهت بازدید از تازه های کتابخانه فرهنگسرای نیاوران می توانند به سایت این فرهنگسرا با آدرس (www.Fniavaran.ir) و همچنین همه روزه جهت عضویت و استفاده از منابع کتابخانه به نشانی پاسداران، ضلع جنوب غربی پارک نیاوران، کوچه فرهنگسرا مراجعه کنند.

به گزارش فرهنگسرای نیاوران شماره تلفن 22289003 پاسخگوی پرسش علاقه مندان درباره فعالیت های کتابخانه فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

فراهنگ*3054*1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits