دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جشنواره وارش فرصتی مغتنم برای تجلی هنر و خلاقیت هنرمندان است
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشنواره وارش فرصتی مغتنم برای تجلی هنر و خلاقیت هنرمندان است - هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم وارش، پانزدهم-جشنواره-وارش-فرصتی-مغتنم-تجلی-خلاقیت
جشنواره وارش فرصتی مغتنم برای تجلی هنر و خلاقیت هنرمندان است

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم وارش، پانزدهم لغایت هیجدهم دی ماه در شهرستان بابل برگزار می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ' علیرضا یونسی رستمی ' روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم وارش، زبان ادبیات نمایشی و سینما را زبانی گویا برای بیان معرفت ها، ادراکات و تجربیات ناب بشری در قالب هنر دانست و بیان داشت: فیلمسازان باید از این فرصت برای ارایه فیلم های فاخر و هنری بهره گیری نمایند.

وی یاد آور شد: از ابزار هنر باید برای معرفی فرهنگ دینی و ارزش های انسانی و مذهبی به نحو بایسته استفاده شود.

یونسی با بیان این که برگزاری جشنواره های هنری و فرهنگی باید زمینه تجهیز این مراکز را فراهم آورد، اظهار داشت: هشتمین جشنواره فیلم وارش باید با بهترین و با شکوه ترین وجه برگزار شود و استان در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره فرصتی مغتنم برای تجلی هنر و خلاقیت هنرمندان استان است و می تواند موجبات رونق هنر در مازندران و ایجاد شور و نشاط در استان را فراهم آورد.

معاون استاندار با بیان این که این جشنواره باعث فراهم شدن زمینه شکوفایی توانمندی های بالقوه هنرمندان خواهد شد، گفت: مازندران در دوره های پیشین اثبات کرده که توانایی برگزاری مطلوب این جشنواره را دارد و همه دستگاه های مسوول و هنرمندان و نخبگان هنر سینما باید استان را در برگزاری با شکوه این رخداد هنری یاری رسانند.

یونسی خاطر نشان ساخت: تجربیات استان های دیگر و دیدگاه ها و نقطه نظرات نخبگان، صاحب نظران و هنرمندان سینما در راستای برگزاری مطلوب این جشنواره اخذ شود.ک/1

608


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits