دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شناسایی استعدادهای خلاق هنری و تولید آثار فاخر مهمترین رسالت است - به گزارش ایرنا 'سید مهدی سیدین نیا' روز دوشنبه در-شناسایی-استعدادهای-خلاق-هنری-تولید-آثار

به گزارش ایرنا 'سید مهدی سیدین نیا' روز دوشنبه در نشست سالانه معاونین فرهنگی حوزه هنری کشور در گرگان اظهار داشت: تمامی استان های کشور استعدادهای ناشناخته هنری دارند که باید شناسایی شده و از آنها استفاده شود.

وی همچنین با بیان این که پایان هر جشنواره آغازی برای جشنواره ای دیگر است، افزود: یکی از موضوعاتی که حوزه هنری به صورت جدی دنبال می کند، جشنواره آثار و تولیدات مراکز است که فراخوان آن به همه مراکز ارائه و باید به صورت ویژه به آن توجه کنند.

رییس حوزه هنری استان اصفهان اضافه کرد: سال های گذشته تجارب مناسبی بدست آمده و آثار خوبی نیز به دبیرخانه رسیده است و امیدواریم در سال جاری نیز مراکز حوزه هنری آثار در خور توجه ارائه کنند.

دبیر جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری ادامه داد: جشنواره تولیدات فرصتی مناسب برای ارزیابی مراکز است و تمامی هنرمندان رشته های هنری حضور داشته و با یکدیگر نیز آشنا می شوند.

رییس حوزه هنری استان گلستان نیز در سخنانی بر توجه به کیفیت آثار هنری تأکید کرد و گفت: این حوزه همواره تلاش کرده که در آثار تولیدی کیفیت بر هر موضوع دیگری برتری داشته باشد.

'تقی محمدنژاد' اضافه کرد: ارزش های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب، دفاع مقدس و هنر دینی از مهم ترین اولویت ها و اهداف حوزه هنری گلستان در تولید آثار هنری به شمار می رود.

وی همچنین وظیفه حوزه هنری استان ها را حفظ و احیاء فرهنگ، آداب و سنن مختلف و متنوع مناطق مختلف بیان کرد.

نشست سالانه معاونین فرهنگی سراسر کشور به میزبانی حوزه هنری گلستان شامگاه یکشنبه در گرگان آغاز و تا چهارم آذر ادامه دارد.

در این نشست قرار است پیرامون عملکرد مراکز حوزه هنری، جشنواره آثار و تولیدات، عملکرد استان گلستان و فعالیت کارگروه ها بحث و تبادل نظر شده و مسایل و مشکلات حوزه های هنری مورد بررسی قرار گیرد.

6767/601


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits