دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شیار 143 برای اکران منتظر سالن نماند
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شیار 143 برای اکران منتظر سالن نماند - این پایگاه خبری با درج گفت و گوی خود با محمدصادق -شیار-اکران-منتظر-سالن-نماند
شیار 143 برای اکران منتظر سالن نماند

این پایگاه خبری با درج گفت و گوی خود با محمدصادق سالاری مشاور جوان فرمانداری علی آبادکتول نوشت: فیلم سینمایی 'شیار 143' همزمان با سراسر کشور در علی آبادکتول اکران می شود این در حالی است که این شهرستان سال ها از فضای سینمایی دور بوده است.

وی اظهار کرده که این شهرستان نخستین شهر فاقد سینما در استان گلستان و کشور است که بزودی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه مشاور جوان فرمانداری و انجمن سینمایی حلقه فیلم 'شیار 143' در آن اکران خواهد شد.

وی اکران این فیلم در هفته بسیج و برگزاری جشنواره 'فیلم مقاومت' که در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در علی آبادکتول برگزار شد را زمینه ساز بازگشت فضای سینمایی به این شهرستان دانسته و افزوده که شهرستان علی آبادکتول دارای دو ساختمان سینماست که از سال های گذشته تا کنون متروک مانده است اما با برنامه ریزی انجام شده امکان اکران 'شیار 143' در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای آشنایی مردم و جوانان با دوران دفاع مقدس در این شهرستان فراهم شد.

'شیار 143' به کارگردانی نرگس آبیار و با بازی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی و ... فیلمی ارزشمند در حوزه دفاع مقدس است که به داستان انتظار یک مادر شهید برای بازگشت پیکر فرزندش می پردازد.

مشاور جوان فرمانداری شهرستان علی آبادکتول در پایان از بازگشت فضای سینمایی به علی آبادکتول با فیلمی درباره دوران دفاع مقدس به عنوان اتفاقی خوب یاد کرده و گفته که این فیلم روز چهارم آذر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عموم اکران خواهد شد.

602/2729


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits