دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرونده چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد با معرفی برگزیدهها بسته شد - به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پرونده این دوره از-پرونده-چهارمین-جشنواره-فیلم-معرفی-برگزیدهها

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پرونده این دوره از جشنواره فیلم رشد با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و برخی از معاونان وی در سینما فلسطین تهران طی آیینی بسته شد.

بنا بر این گزارش در بخش دانش آموزان فیلم ساز 'انعکاس نور' ساخته احسان قانع به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

عنوان برگزیده در بخش فرهنگیان فیلم ساز (داستان کوتاه) به فیلم «عشق علیه السلام» رسید و تندیس زرین جشنواره به نریمان خلیلی کارگردان این فیلم اختصاص یافت .

در بخش (مستند) فیلم ' آب کیمیای میاق' ساخته سید مهدی هاشمی به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به گزارش ایرنا در بخش مستند علمی – آموزشی نیز فیلم 'باد در باغ نظر' به کارگردانی پویان کاظمی تندیس این بخش را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش داستانی کوتاه فیلم 'کودکان ابری' به کارگردانی رضا فهیمی و دوچرخه ها - پدرها – سیگاری ها ساخته ابراهیم ایرج زاد مشترکا حائز رتبه اول شدند.

همچنین در بخش داستانی بلند نیز فیلم گنجیشگک اشی مشی ساخته مشترک مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و امید نیکخواه عنوان اول را گرفت.

فراهنگ**9246**1436


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits