دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صدور مجوز 3 فیلم توسط شورای پروانه نمایش - به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در جلسه -صدور-مجوز-فیلم-شورای-پروانه-نمایش

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در جلسه دوشنبه 28 مهرماه با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی، مجوز نمایش 3 فیلم «ع.ش.ق» به تهیه کنندگی صدیقه صحت و کارگردانی قاسم جعفری، «فرشتگان قصاب» به تهیه کنندگی موسسه شهید آوینی (محمد قهرمانی) و کارگردانی سهیل سلیمی و «ترانه شرقی» به تهیه کنندگی محمود غلامی و کارگردانی احسان صدیقی صادر شد.

** شورای صدور پروانه ساخت فیلم های ویدئویی با ساخت 3 فیلمنامه موافقت کرد

همچنین شورای صدور پروانه ساخت فیلم های ویدئویی، در جلسه 27 مهرماه خود با حضور اکثریت اعضا، با ساخت فیلمنامه های «پل کریمخان هفت» به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد ذاکری، «آیدا» به تهیه کنندگی مهدی کوهیان و کارگردانی کاوه اویسی و «ماجرای باور نکردنی قدرت پسر قادر» به تهیه کنندگی عبدالرسول زارع و کارگردانی امید نیاز موافقت کرد.

** موافقت با عرضه 7 فیلم برای شبکه نمایش خانگی

شورای صدور پروانه نمایش خانگی (ویدئویی) نیز با عرضه 7 عنوان فیلم موافقت کرد.

در این شورا با فیلم های «بلور باران» به تهیه کنندگی عباس رنجبر و کارگردانی شاهد احمدلو، «کوچه مروارید» به تهیه کنندگی و کارگردانی سالار زهی، «شام ایرانی» و «سینما 24» به تهیه کنندگی محمد شایسته و کارگردانی محمد شایسته، «کلاه قرمزی 92 ق 20-19» به تهیه کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب موافقت شد.

همچنین با فیلم های «پهلوان» (زندگی خلبان شهید سیدحسین حسینی) به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی دهقانی، «سوت دل» به تهیه کنندگی و کارگردانی نادر طریقت و «فیتیله ق 1» به تهیه کنندگی علیرضا آقایی گلدیانی و کارگردانی محمد مسلمی موافقت شد.

همچنین در این جلسات با نمایش 7 عنوان فیلم خارجی نیز موافقت شده است.

فراهنگ**9246**1027




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits