دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دیپلم افتخار جشنواره پروین اعتصامی به دو بازیگر زن اهداء شد
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
دیپلم افتخار جشنواره پروین اعتصامی به دو بازیگر زن اهداء شد - به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، اهدای دیپ-دیپلم-افتخار-جشنواره-پروین-اعتصامی-بازیگر

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دیپلم افتخار جشنواره پروین اعتصامی به دو بازیگر زن اهداء شد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، اهدای دیپلم افتخار این جشنواره طی مراسمی توسط گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت ایران به جواهریان و علیدوستی اهداء شد.

به گزارش خانه هنرمندان ایران نگار جواهریان در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران برگزار کننده این جشنواره گفت: تشویق همواره به انسان امید می دهد و من آرزو می کنم جشنواره هایی از این دست، نه تنها به خاطر این که با موضوع زن برگزار می شود بلکه به خاطر حمایت از فیلم های کوتاه و سینمای مستقل به حیات خود ادامه دهد.

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی از 28 مهرماه آغاز و تا 2 آبان ماه امسال در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

فراهنگ**1933**1569




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits