دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نمایش مشترک ایران و لهستان روی صحنه می رود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایش مشترک ایران و لهستان روی صحنه می رود - به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این نم-نمایش-مشترک-ایران-لهستان-صحنه

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

نمایش مشترک ایران و لهستان روی صحنه می رود

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این نمایش به کارگردانی امیلیا بتلیوسکا از لهستان و با بازی آنا ماگالسکا میلچارچک (لهستان) و زهرا مهدی معقولی (ایران) برای نخستین بار به مدت دو روز در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرا می شود.

نویسنده بخش لهستانی این نمایش هلموت کایزار، نمایشنامه نویس و کارگردان مشهور لهستانی است و علی افضل نویسنده بخش فارسی نمایش است.

این نمایش، زندگی متفاوت دو زن لهستانی و ایرانی را روایت می کند و کارگردان در نظر دارد تا با مطرح کردن این موضوع، قدرت و مقاومت زن ایرانی را با وجود تمامی مشکلات ظاهری زندگی در مقابل آزادی های بی اندازه زن اروپایی و ناتوانی وی در مقابل مشکلاتش به نمایش بگذارد.

گفتنی است نمایش لباس ها که با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و با همکاری سفارت لهستان برگزار می شود روزهای 13 و 14 مهر ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

فراهنگ**9252**1027**




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits