دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سالن تخصصی تئاتر در اصفهان ساخته می شود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سالن تخصصی تئاتر در اصفهان ساخته می شود - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی ش-سالن-تخصصی-تئاتر-اصفهان-ساخته

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

سالن تخصصی تئاتر در اصفهان ساخته می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اصفهان افزود: این سالن تخصصی زمینی به مساحت 25 هزار متر در شهرک شهید کشوری اصفهان احداث می شود.

مکان این مرکز فرهنگی جانمایی و تملک شده و هم در مرحله طراحی و تخصیص اعتبار است .

وی اظهار کرد: بعد از انقلاب تحولی اساسی در محتوای تئاتر شکل گرفت و انتظاراین است که با ارتقای هرچه بیشتر محتوا علمی این هنر طی و از طریق آن اسطوره های کهن وارزش ها به جامعه انتقال یابد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این دوره از جشنواره تحولات خوبی در نوشتن نمایشنامه ها انجام شد به نقش تکنولوژی در کنار محتوادر اثار نمایشی اشاره کرد و افزود: باید به این موضوع نیز توجه کرد.

وی اظهار کرد: استان اصفهان حدود 320 هزار دانشجو دارد که تنها سه درصد از این دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته های هنری هستند.

وی با اشاره به نقش فناوری در کنار محتوا افزود: باید به این موضوع نیز توجه کرد زیرا هنر مانند سایر رشته ها نیاز به پیشرفت تکنولوژی دارد تا مخاطب را جذب کند.

آیین اختتامیه بیست وششمین جشنواره تئاتر استان اصفهان با حضور مقامات استانی ، کشور و هنرمندان شامگاه پنجشنبه با معرفی برترین ها برگزار شد.

پ/8114 / 556




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits