دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رزق و روزی حلال در رستوران عموهای فیتیله ای
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رزق و روزی حلال در رستوران عموهای فیتیله ای - به گزارش ایرنا از شبکه دو سیما، کارگردان برنامه «-روزی-حلال-رستوران-عموهای-فیتیله

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

رزق و روزی حلال در رستوران عموهای فیتیله ای

به گزارش ایرنا از شبکه دو سیما، کارگردان برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» گفت: رزق و روزی یکی از اصول مهمی است که نقش عظیمی در آینده و شاکله فرزندان دارد، بدین منظور موضوع برنامه فردا را بر مبنای رزق و روی حلال و نقش آن بر روی خانواده ها بالاخص فرزندان قرار داده ایم.

«محمد مسلمی» افزود: بخش ها و آیتم هایی که در برنامه جمعه پخش خواهد شد، عبارتند از ترانه های «آفریقایی»، «سلام محلی» و «امام زمان به زبان عربی» و نمایش های «رادیو»، «رستوران فیتیله ای» و «حکایت خیاط باشی» است.

وی ادامه داد: همچنین نماهنگ هایی با نام «مکانیک» و «فقط تو» و پخش انیمیشن «مکانیک» از دیگر آیتم های این برنامه است.

مسلمی افزود: اجرای این برنامه را مهرداد نظام آبادی برعهده دارد که با نام «عمو مهرداد» و «عمو سلیمون» در بین بچه ها معروف است.

وی گفت: در انتخاب ترانه های این برنامه ها نیز سعی شده از شاعران متعددی استفاده شود تا کار به یکنواختی نرسد. از جمله شعرای این برنامه می توان به زهرا موسوی، آزاده فرهنگیان و جمعی از شعرای خوش قریحه اشاره کرد.

مسلمی تصریح کرد: عموهای فیتیله ای همچون گذشته در خدمت کودکان و آینده سازان این مرز و بوم هستند و روز به روز در تنوع بخشی به برنامه های این مجموعه تلاش می کنند تا مجموعه ای فرهنگی و آموزشی را به خانواده ها تقدیم کنند.

برنامه فیتیله در روزهای پنجشنبه با نام «فیتیله فردا تعطیله» و روزهای جمعه با نام «فیتیله جمعه تعطیله» پخش می شود.

این برنامه کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که پنجشنبه و جمعه ها ساعت 14 به مدت 90 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می رود.

فراهنگ ** 9187 ** 1497 ** 1071




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits