دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سفر 60 کیلومتری برای دیدن فیلم نیم بها
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفر 60 کیلومتری برای دیدن فیلم نیم بها - به گزارش ایرنا، دراین مطلب آمده است که شاید آنقدر-کیلومتری-دیدن-فیلم

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

سفر 60 کیلومتری برای دیدن فیلم نیم بها

به گزارش ایرنا، دراین مطلب آمده است که شاید آنقدر نداشته های مهم در گمیشان ما زیاد است که صحبت از نبود سینما در شهرستان برای خیلی ها مضحک باشد، ولی حقیقت این است که سینما نه یک صنعت لوکس بلکه یک ابزار مهم فرهنگی است و فرصت با هم دیدن و با هم خندیدن و یک فضای ارتباط جمعی را برای بینندگانش فراهم می کند.

دیدن فیلم های ارزشی و مشاهده تاثیری که بر احساسات و افکار عمومی جامعه دارد تا مدت ها در ذهن مخاطب خواهد ماند و درثانی لذتی که در مشاهده یک فیلم خوب و اثر گذاری آن در سینما است به هیچ وجه در دیدن فیلم در خانه و به صورت شخصی نیست.

تجربه شیرینی که شاید خیلی از گمیشانی ها در عمر خود به خاطر فاصله طولانی تا اولین سینمای در دسترس هرگز آن را تجربه نکرده اند.

ساحل گمیشان در ادامه خطاب به دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نوشته است: در چهار شهرستان حوزه شما حتی یک سینما هم وجود ندارد.

همچنین می خوانیم: در چهار شهرستان همجوار بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن حتی یک سینمای کوچک وجود ندارد، نبود سرمایه گذار بخش خصوصی و شاید نداشتن توجیه اقتصادی و خیلی دلایل دیگر که فعالان فرهنگی می گویند مانع از احداث سینما در غرب گلستان شده، ولی آیا این توجیه ها همه منطقی و درست است؟

آیا یک سینمای مجهز در مرکز این شهرستان ها با استقبال مردمی که سال ها در انتظار سینما بوده اند، مواجه نخواهد شد؟

در شرایطی که دشمنان از فرسنگ ها راه برای تغییر ذائقه جوانان ما با فیلم های مسموم خود که هدفی جز ترویج فساد و خیانت ندارد به رایگان با امواج ماهواره بذل و بخشش می کنند حضور سینمای خوب در هر شهرستان یک غنیمت بزرگ فرهنگی محسوب می شود.

منبع: ساحل گمیشان

601/2729




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits