دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ملاقات پشت دیوار اشرف
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ملاقات پشت دیوار اشرف - به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مستند ملاقات پشت دیوار-ملاقات-دیوار-اشرف

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

ملاقات پشت دیوار اشرف

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مستند ملاقات پشت دیوار اشرف بر اساس گفت وگو با شاهدان عینی (افرادی که از گروهک منافقین جدا شده اند) تهیه شده است و به بررسی واقعیات درون پادگان اشرف و قطع ارتباط با بیرون و وضعیت منافقین پرداخته و حاوی صحنه های تکان دهنده ای از حضور خانواده های برخی افراد داخل اردوگاه برای ملاقات با آنهاست.

بنا بر این گزارش ، این مستند امروز پنجم مردادماه در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد ساعت 15 به مدت 60 دقیقه از شبکه تهران پخش می شود.

**دستان

ویژه برنامه دستان به مناسبت عید سعید فطر با حضور حسام الدین سراج دوشنبه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

این هفته به مناسبت عید سعید فطر از دوشنبه 6 مرداد تا جمعه به ترتیب حسام الدین سراج، نیما مسیحا، حمید حامی ، ناصر وحدتی و علی قمصری مهمان برنامه دستان خواهند بود.

گفتگویی با حضور چهره های مطرح موسیقی ایران و نقد و بررسی آثار فاخر در حوزه موسیقی مقامی، موسیقی نواحی، موسیقی پاپ و موسیقی فیلم از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه دستان کاری از سید محمد مناجاتی است که هر شب ساعت 21 به روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

فراهنگ**9187**1569




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits