دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرصاد کمینگاه شیطان
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرصاد کمینگاه شیطان - به گزارش روز شنبه ایرنا، کارگردان مستند مرصاد کمی-مرصاد-کمینگاه-شیطان

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

مرصاد کمینگاه شیطان

به گزارش روز شنبه ایرنا، کارگردان مستند مرصاد کمینگاه شیطان اظهار کرد: در این مستند 3 قسمتی با برخی فرماندهان و رزمندگان 6 لشگری که از مناطق مختلف کشور در عملیات مرصاد حضور داشتند، گفت وگو شده است .

وی با بیان اینکه این مستند از امروز شنبه تا دوشنبه ساعت 18 هر نوبت به مدت 20 دقیقه پخش می شود، گفت: با توجه به اینکه عملیات مرصاد در سه محور عملیاتی از اسلام آباد و کرمانشاه و تنگه چارزبر انجام شد به طور مفصل به جزییات این عملیات و نقش نیروهای عمل کننده در این عملیات ها می پردازیم.

به گفته نادری در قسمت اول مستند مرصاد کمینگاه شیطان، به ماهیت منافقین پرداخته شده است و قسمت دوم نیز به گروه بعث عراق و شروع عملیات های ضد جمهوری اسلامی ایران و ترور و کشتار مردم در خیابان ها و قسمت سوم به برنامه ریزی برای عملیات فروغ جاویدان با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران اختصاص دارد.

گفت و گو با برخی فرماندهان لشگرهای شرکت کننده در عملیات مرصاد از جمله احمد کوثری از دیگر بخش های این مستند است.

فراهنگ**9187**1601**




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits