دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کدام کشورها بیشترین اثر را به جشنواره فیلم کوتاه فرستاده اند؟
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کدام کشورها بیشترین اثر را به جشنواره فیلم کوتاه فرستاده اند؟ - به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، براین ا-کدام-کشورها-بیشترین-جشنواره-فیلم-کوتاه

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

کدام کشورها بیشترین اثر را به جشنواره فیلم کوتاه فرستاده اند؟

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، براین اساس فرانسه با ارسال 455 اثر، آلمان 224 فیلم ، اسپانیا 128اثر ، برزیل 115فیلم ، کانادا 112اثر ، آمریکا 110 فیلم و انگلیس 125فیلم بالاترین رتبه را در ارسال فیلم به این دوره از جشنواره به خود اختصاص داده اند.

براساس گزارش خانه سینما به جز کشورهای نام برده دیگر شرکت کنندگان کمتر از 100 فیلم به جشنواره ارسال کرده اند.

مهلت ارسال آثار به بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بیست و نهم تیرماه سال جاری به پایان رسید.

بنابراین گزارش در مجموع 3034 فیلم در این بخش از طریق سایت به ثبت رسید و تعداد 2744فیلم از طریق آپلود کردن و DVD در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است.

سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی؛ سینمای ایران و سینمای بین الملل از تاریخ 22 لغایت 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فراهنگ**9246**1601**




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits