دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اهدا خون هنرمندان انجمن سینمای جوان به کودکان غزه
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اهدا خون هنرمندان انجمن سینمای جوان به کودکان غزه - به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انجمن سینمای جوانا-اهدا-هنرمندان-انجمن-سینمای-جوان-کودکان

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

اهدا خون هنرمندان انجمن سینمای جوان به کودکان غزه

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، اعضای دفاتر انجمن سینمای جوان که خانه دوم همه عکاسان و سینماگران جوان سراسر کشور است آمادگی خود را جهت همراهی با این حرکت خداپسندانه و بشر دوستانه اعلام کرد.

در بخشی از پیام این انجمن آمده است: سلام اهالی غزه کودکان، نوزادان، مادران پا به زا، پدربزرگ ها، مادر بزرگ ها، شنیده ایم چند روز است برسرتان باران می بارد! نمی دانیم باران که ببارد، چرا خانه های تان ویران می شود؟

نویسندگان این پیام با این ابیات نوشته خود را به پایان رساندند باران که ببارد، کودکان تکه تکه نمی شوند؛ می شوند؟ باران که سینه نمی دَرَد؛ می دَرَد سینه ها را؟باران که جمجمه متلاشی نمی کند؛ متلاشی می کند جمجمه ها را؟ باران که ببارد، سیل می شود.. سیلی که درغزه به راه افتاده است چرا خون است؟

فراهنگ**9246**1569




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits