دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دهقان:هفت سنگ آموزنده است
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دهقان:هفت سنگ آموزنده است - جعفر دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار راد-دهقان:هفت-آموزنده

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دهقان:هفت سنگ آموزنده است

جعفر دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار کرد: به نظرم اگر برداشت آزاد و صحیح از یک سریال اتفاق بیفتد؛ اشکالی ندارد، چون وقتی از اثری برداشت آزاد داریم آن اثر ساخته شده متفاوت خواهد شد و نام کپی را نمی توان به آن داد.

وی گفت: برخی چرا از این قضیه ناراحت شده اند و این سریال را نقد کرده اند؛ فقط صرف اینکه خانواده مدرن یک سریال آمریکایی است؟ اگر این سریال برای یک کشور دیگری بود و برداشت آزاد از آن گرفته می شد باز هم به این نقدها ادامه می دادند؟

این بازیگر در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم هنرمند آزاد است از هر اثری برداشت آزاد داشته باشد و به این برداشت نباید برچسب کپی برداری بزنیم و این مساله هم اصلاً اشکالی ندارد؛ بیاییم چوب لای چرخ دیگران نگذاریم چون مسائل جدیدی تری در امر فیلم سازی وجود دارد که باید آن را نقد کرد.

دهقان در ادامه حرف های خود به بازی بازیگران این مجموعه اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم مجموعه ای را نقد کنیم باید به نوع بازی ها و انتخاب بازیگران در نقش های شان اشاره کنیم؛ به جای اینکه دنبال حواشی کار باشیم منصفانه حرف بزنیم.

وی ادامه داد: این مجموعه از بازیگران خوبی استفاده کرده که هم به لحاظ تجربه و هم تحصیلات در سطح بالایی هستند؛ اما وقتی مسائل حاشیه ای به وجود آید همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد، نه تنها بازیگری بلکه کارگردانی و نویسندگی نیز تحت الشعاع قرار می گیرد که این بسیار اشتباه است.

وی با بیان اینکه بهتر است همه چیز را در سر جای خود نقد کنیم، تصریح کرد: چون این مسائل حاشیه ای باعث شده نقاط مثبت مجموعه را نبینیم.

** پایان ضبط سریال مدینه تا 3 روز دیگر

تهیه کننده سریال مدینه از اتمام مراحل ضبط این سریال رمضانی تا سه روز آینده خبر داد.

زینب تقوایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: هم اکنون چون در روزهای پایانی کار تولید سریال مدینه هستیم؛ کار همکاران بسیار سخت و فشرده است.

وی گفت: تقریبا تمامی عوامل تولید سریال مدینه دیگر از شدت فشار کاری خسته شده و شاید اغراق نباشد که بگویم برخی به زور آمپول و قرص های ویتامین سرپا هستند.

تهیه کننده سریال مدینه افزود: به سبب اینکه مراحلی همچون صداگذاری، موسیقی و تدوین نیز پس از اتمام تصویربرداری وجود دارد سعی شده تا زمان ضبط این سریال را فشرده تر کنیم.

وی با بیان اینکه مراحل تولید این اثر در شمال کشور به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام تیم تولید سریال مدینه در تهران هستند و امیدوارم تا سه روز آینده آخرین سکانس های این اثر نیز ضبط شود.

فراهنگ(4)**9187**1569




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits