دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
راهیابی 267 اثر به جشنواره فیلم یاس - به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، بعد از-راهیابی-جشنواره-فیلم

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، بعد از پایان مهلت ارسال آثار در بخش مسابقه ایران 267 اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره فیلم ویدئویی تهران (یاس) ارسال شد.

بر این اساس، مسابقه ایران در دو بخش ˈخاطره یاس هاˈ و ˈرویش یاس هاˈ برگزار می شود که در بخش اول 149 اثر و در بخش دوم 118 اثر به دبیرخانه ارسال شده است. این جشنواره از اول تا ششم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

**سینمای مقاومت؛ مصداقی برای موضع نظام

مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره فیلم کودک درباره جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت رسالت بزرگی در حوزه فرهنگ سازی دارد زیرا اگر قرار باشد از ارزش ها بگوییم این ارزش ها در سینمای مقاومت تجلی پیدا می کند.

وی ادامه داد: سینمای مقاومت می تواند مصداقی برای موضع نظام در برابر دوستی ها و دشمنی ها و اینکه کجا دوست و کجا دشمن باشیم، باشد.

جشنواره فیلم مقاومت شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

**مستند آرامستان آماده نمایش عمومی

فیلم مستند آرامستان از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی شهرام میراب‏ اقدم آماده نمایش عمومی شد.

میراب اقدم درباره روند تولید این مستند 52 دقیقه ای گفت: بعد از اتمام مراحل تحقیق و پژوهش که زمان زیادی صرف جمع آوری و پالایش اطلاعات شد، تصویربرداری در روز نخست فروردین آغاز و در نهایت بعد از 15 جلسه تصویربرداری، مراحل فنی این مستند به پایان رسید و پس از بازبینی نهایی فرهاد ورهرام (یکی از اعضای شورای تولید مرکز) آماده نمایش عمومی شده است.

فراهنگ **9246**1601**




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits