دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اثر هنرمند اردبیلی به بخش نهایی جشنواره سوره راه یافت
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اثر هنرمند اردبیلی به بخش نهایی جشنواره سوره راه یافت - به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی -هنرمند-اردبیلی-نهایی-جشنواره-سوره-یافت

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

اثر هنرمند اردبیلی به بخش نهایی جشنواره سوره راه یافت

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل ، آثار راه یافته به بخش نهایی هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره درسه بخش پویا نمایی، مستند و داستانی مشخص شدند که طی آن فیلم کوتاه خواب عمیق اثر یاشار منوچهری از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.

فیلم های راه یافته به بخش نهایی مسابقه جشنواره طنز سوره، طی هفته آینده توسط هیات داوران متشکل از بهروز افخمی، محمدرضا هنرمند و سید محمدمهدی طباطبایی نژاد داوری خواهند شد و نفرات برگزیده انتخاب می شوند.

1234/593




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits