دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حمله هکرها به سیاستمداران آمریکایی و اسرائیلی - هنوز وابستگی این گروه به ایران مشخص نشده - فناوری اطلاعات > اینترنت - فارس نوشت: یک شرکت -حمله-هکرها-سیاستمداران-آمریکایی-اسرائیلی-هنوز

فناوری اطلاعات > اینترنت - فارس نوشت:

یک شرکت فعال در زمینه تهدیدهای امنیتی گزارش داده هکرهای ایران به سیاستمداران آمریکا و اسرائیل حمله کرده‌اند.

یک شرکت فعال در زمینه مبارزه با تهدیدهای امنیتی مدعی شده هکرهای ایرانی به اعضای ارتش و سیاستمداران آمریکایی حمله کرده‌اند. این گروه با ساخت پروفایل‌های جعلی و یک سایت خبری جعلی از اعضای ارتش و نیز سیاستمداران آمریکایی و اسرائیلی اطلاعات جمع‌آوری می‌کرده است.

مطابق ادعای شرکت «آی‌سایت» یک ژنرال چهار ستاره نیروی دریایی آمریکا، اعضای کنگره و سفیران آمریکا، اعضای لابی اسرائیل در آمریکا هدف هکرهای ایرانی برای جمع‌آوری اطلاعات را داشته‌اند. «آی‌سایت» اشاره‌ای به هویت افرادی که هدف حمله قرار گرفته‌اند نکرده است.

این شرکت فعال در زمینه مبارزه با تهدیدهای امنیتی در ادامه به روش هکرهای ایرانی اشاره کرده و مدعی شده هکرهای ایرانی با ایجاد ۶ شخصیت مجازی که همگی تحت پوشش یک آژانس خبری جعلی به نام NewsonAir.org فعالیت می‌کرده‌اند فعالیت‌های گردآوری اطلاعات خود را پی گرفته‌اند.

هکرهای ایرانی علاوه بر این هشت شخصیت جعلی دیگر در رسانه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک ساخته‌اند و برای افرادی که قصد گردآوری اطلاعات از آن‌ها داشته‌اند درخواست دوستی می‌فرستاده‌اند.

شرکت آی‌سایت نوشته هنوز وابستگی این گروه به دولت ایران مشخص نشده است.

23503



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits