دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما - دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازا-اپلیکیشن-پیشنهادی

دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن‌هوشمندی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.

تا پیش از این زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شد. طی روزهای آینده تغییراتی در این رویه ایجاد می‌کنیم. از این پس مجموعه مقالات زوم‌اپ به صورت روزانه منتشر و در هر کدام، یک اپلیکیشن معرفی می‌شود. زوم‌اپ روزهای یکشنبه نیز به اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما اختصاص خواهد داشت. امیدواریم این تغییرات مورد رضایت شما قرار بگیرد.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس zoomapp[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

هواشناس ۲

هواشناس نرم‌افزاری ایرانی است که با استفاده از روش‌های متفاوت، اقدام به ارائه گزارش آب و هوا می‌کند. اپلیکیشن هواشناس، داده‌های خود را از ۱۸ منبع معتبر دریافت و آن‌ها را با هم ترکیب نموده و نتیجه‌ای بسیار دقیق را به کاربر ارائه می‌دهد. ترکیب اطلاعات چندین منبع و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می‌شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر رود. هواشناس توسط آقای فرهاد شیرزاد طراحی شده و علاوه بر رابط کاربری آن که فارسی است، پشتیبانی کاملی از تمام استان‌ها و تمام شهرهای زیر مجموعه آنها نیز در این برنامه وجود دارد.

Hava Shenas

هواشناس، توسط آقای فرهاد شیرزاد، توسعه‌دهنده اپلیکیشن به زومیت معرفی شده است.

دانلود از بازار

کافه‌ خبر

با حجم بالای اخبار و مطالبی که هر روز در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود، مطالعه و جستجو اخبار دلخواه دشوار است. اپلیکیشن ایرانی کافه خبر، با جمع‌آوری اخبار از منابع برتر کشور، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی اخبار و موضوعات مختلف را مطالعه کرده و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، امکان ذخیره‌سازی خبرها و مرور آفلاین آن‌ها در زمان مناسب است.

Caffee News

کافه‌ خبر توسط آقای بهنود نبی‌پور، توسعه‌دهنده اپلیکیشن به زومیت معرفی شده است.

دانلود از بازار

با حافظ

حافظ، همیشه زینت‌بخش کتابخانه‌های ایرانی بوده و در دستان پدران و پدربزرگان، شب‌ها و روزها را برای ما خاطره انگیز کرده است. زندگی مدرن امروزی گرچه رسم زندگی را تغییر داده، اما یاد و خاطره بزرگان را از قلب های ایرانی تهی نکرده است. استودیو سرخ، حافظ را با تمامی اشعار و گذری بر زندگانی وی در مجموعه ای نفیس و زیبا گرد هم آورده تا یاد دیوان کهنه اما پر زینت حافظ را زنده کند.

Ba Hafez

اپلیکیشن با حافظ توسط آقای آرین مقبلی یکی از اعضای تیم استودیو سرخ به زومیت معرفی شده است.

دانلود از بازار

۳ توپ

۳ توپ یک بازی جالب برای ویندوزفون است که توسط استودیو ایرانی موج‌ آسمان طراحی شده است. بازی ۳ توپ، چیزی شبیه به فوتبال است که در بازی به جای یک توپ، سه توپ وجود داشته و البته قوانین خاصی نیز دارد.

3 Toop

بازی سه توپ توسط آقای ابوالفضل فلاح به زومیت معرفی شده است.

دانلود از فروشگاه ویندوزفون

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس zoomapp[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits