دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود - فناوری اطلاعات > ارتباطات - مهر نوشت: چهارمین -جشنواره-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-برگزار

فناوری اطلاعات > ارتباطات - مهر نوشت:

چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات27 اردیبهشت ماه همزمان با روز ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود. این جشنواره با شعار "توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ساز ارتقا حقوق شهروندی" برگزار می شود.

شناسایی، حمایت و ایجاد رقابت در بخش خصوصی و صنایع داخلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیت های افراد حقیقی و حقوقی و همچنین شناسایی و اقدام به جذب نخبگان و پرورش استعدادها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهداف این جشنواره است.

ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه مهندسی ICT و فرهنگ سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و در نهایت ایجاد فضای پرنشاط در عرصه ICT و تعامل بین متخصصان از جمله رویکردهایی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جشنواره دنبال می کند.

در چهارمین جشنواره فاوا موضوع ارتباط بین متقاضیان و بازار از یک سو و تولید کنندگان و ارائه دهندگان داخلی محصولات و خدمات بخش ICT به عنوان یکی از شاخصه های کلیدی ارزیابی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

براین اساس آثار واصله در چهارمین جشنواره فاوا در 7 کارگروه "فناوری ، تولید و توسعه صادرات" ، "آموزش و تحقیقات"، "توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات"، "ارزیابی اپراتور های ارتباطی و فناوری اطلاعات"، "زیرساخت های ارتباطات" ، "پست درگاه ارائه خدمات" و "اطلاع رسانی و رسانه"مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

از این رو کمیته محتوایی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید مهلت ثبت نام تا دهم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

این کمیته اعلام کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده و نظر به استقبال گسترده علاقه مندان به شرکت در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات مهلت ثبت نام در جشنواره تا تاریخ 10/2/93 تمدید می شود؛ با توجه به محدودیت زمانی و آغاز فرآیند داوری اولیه، علاقه مندانی که از این تاریخ تا پایان مهلت ثبت نام نسبت به اعلام درخواست و تشکیل پرونده اقدام می کنند لازم است کلیه مستندات را به درخواست ضمیمه کنند چرا که هیات های داوری اولیه مستقر در کارگروه ها از بررسی پرونده های دارای نقص خودداری می کنند.

دبیران کارگروه ها موظفند نسبت به برگزاری جلسات داوری اقدام و نتایج را به تدریج و حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه به کمیته داوران نهائی مستقر در کمیته محتوائی اعلام کنند.

5656



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits