دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سریع‌ترین راه برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها +آموزش
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریع‌ترین راه برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها +آموزش - به اشتراک گذاری فایل در میان کاربران اینترنت، امری-سریع-ترین-اشتراک-گذاری-فایل-آموزش

به اشتراک گذاری فایل در میان کاربران اینترنت، امری بسیار رایج و عادی ست. به همین منظور هم می توانید سرویس ها فراوانی را برای ارائه این قبیل خدمات بیابید.

به گزارش صبحانه، "JumpShare" یکی از بهترین این سرویس هاست که به تازگی نرم افزاری برای ویندوز نیز ارائه داده است. این نرم افزار را از این لینک می توانید دریافت کنید.

پس از نصب آن را باز کنید و از طریق گزینه ی Sign up"" در پایین صفحه، یک حساب برای خود ایجاد نمایید.

پس از اینکه وارد حساب خود شدید، کافیست هر فایلی که می خواهید را به درون آیکون موجود در Task Bar بکشید تا آپلود شود.

سریع‌ترین راه برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها +آموزش

پس از آپلود شدن فایل مورد نظر، لینک مستقیم خود را با بردن موس روی فایل مورد نظر و انتخاب Copy link بردارید. همینطور امکان به اشتراک گذاری آن در سرویس های اجتماعی هم با انتخاب گزینه ی Share فراهم شده است.

سریع‌ترین راه برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها +آموزش

نکته ی قابل توجه دیگر درباره ی این نرم افزار این است که با آن می توانید بیش از 200 فرمت فایل مختلف را آپلود کنید.

----------------------------------------------------

توجه: خبرنگاران حوزه فناوری صبحانه آنلاین درصدد هستند تا پاسخگوی نیازهای شما در حوزه فناوری از جمله بخش معرفی نرم افزار، آموزش‌های مختلف، پرسش به سوالات شما در حوزه رایانه و موبایل و... باشند. کافی است مطالب درخواستی خودرا به آدرس ایمیل "fanavari@sobhanehonline.com" ارسال کنید تا در اسرع وقت،مطلب درخواستی با نام خودتان در سایت قرار گیرد. فقط در هنگام ارسال ایمیل،نام بخش مورد نظر را در قسمت عنوان ذکر نمایید.

سریع‌ترین راه برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها +آموزش

برای عضویت در خبرنامه گروه فناوری روی این عکس کلیک کنید و ثبت نام کنید فق حتما در بخش گروه "اخبار و مطالب گروه فناوری" را انتخاب کنید تا هروز مطالب این گروه را در ایمیل خود دریافت کنید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits