دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عجب گجت های عجیب و غریبی!
17
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گجت های جالب و جدید و در عین حال گجت های عجیب و غریب-گجت های جدید سال 2013-گجت های جالب-گجت های عجیب و غریب-گجت دیدنی-گجت لاغری-گجت USB- جا موبایلی خوراکی-گوشی iPhone_ چنگال برای لاغری-چکار کنیم که لاغر شویم-روش های لاغر شدن-صفحه کلید عجیب و...

گجت های جدید

یو اس بی هیولایی
اگر جز آن دسته افرادی هستید که فرزندتان مدام با یو اس بی شما بازی می کند و مدام آن را گم می کند و شما دنبال آن می گردید، خیلی راحت از تقسیم های کابل یو اس بی هیولایی بگیرید و خودتان را از شیطانی های فرزندتان راحت کنید! چشمان قرمز و شاخک های این هیولای ترسناک USB شما را سالم نگه داری خواهد کرد!

گجت های جدید
صفحه کلید خالی و بدون حروف
این صفحه کلیدها درست همانند صفحه کلیدهای معمولی هستند با این تفاوت که صفحه آن خالیست و هیچ نوشته ای روی این صفحه کلید به چشم نمی خورد.شاید فقط تایپیست ها از این صفحه کلید لذت ببرند و گرنه افراد معمولی غیر ممکن است که جای کلمات و اعداد را به طور کامل به یاد بیاورند!

گجت های جدید
جعبه گوشی iPhone ولی اینباراز نوع خوراکی
جعبه های معمولی گوشی های iPhone بسیار محکم و ضد ضربه هستند و از گوشی های iPhone مراقبت می کنند. حالا فکر کنید زمانی در یک بیابان و یا دامنه یخ زده کوهی گیر افتاده اید و هیچ یاری جز گوشی موبایلتان همراه شما نیست.چه می کنید؟ اگر گوشی شما از آن جعبه های پیشرفته امروزی که قابل خوردن هم هستند داشته باشد می توانید با خوردن آن خودتان را سیر کنید. آرد برنج ژاپنی و لایه صمغ دار کُره ای، جعبه ای بوجود آورده که موقع گرسنگی خوردن آن به دور از عقل نیست!

گجت های جدید
صفحه کلید بشقاب دار!
دیگر احتیاجی نیست که برای خوردن ناهار و یا رفتن به آشپزخانه وقتتان را تلف کنید و از اینکه بشقابتان روی میزکارتان جا نمیگیرد ناراحت باشید. با استفاده از صفحه کلید بشقاب دار دیگر زمان ناهار هم می توانید سرمیزتان بمانید و به کارهای عقب مانده تان رسیدگی کنید. فقط مراقب باشید موقع تمیز کردن بشقاب، اتصال آن را از سیستمتان قطع کنید.

گجت های جدید
برس بخاردار با کابل USB
اگر جز آن دسته افرادی هستید که مدام به موهایتان رسیدگی می کنید و فر موهایتان را چک می کنید یکی از این برس ها حتما به دردتان می خورد. فقط کافیست داخل برس را پر آب کنید و از آب پاش آن لذت ببرید.

گجت های جدید
تست بارداری USB دار
اگر از تست های بارداری زیاد استفاده می کنید و از خرید آن خسته شده اید و خواندن خطوطش برایتان دشوار است با تکنولوژی پیش بروید و تست بارداری های جدید را خریداری کنید. برتری این تست های بارداری جدید قابلیت استفاده مجدد می باشد. USB های P-Teq با نمودارهای میله ای دقیقی که دارند سطح هورمون بدن را با جزئیات نشان می دهند. فقط کافیست یک طرف نوار تست را با ادرار آغشته کنید و سر دیگر را به USB درایو متصل کنید آن وقت به راحتی می توانید ببینید باردار هستید یا خیر.

عجب گجت های عجیب و غریبی!
شلوار جین های صفحه کلید دار
در دنیای عجیب و غریب صفحه کلیدها این یکی گوی سبقت را از بقیه قاپیده است! فکرش را بکنید شلوار جینی بپوشید که هم شیک است و هم صفحه کلیدی بسیار زیبا بر روی پاهایتان قرار گرفته است! البته سوالی که پیش می آید این است که اگر همکار و یا دوستتان قصد استفاده از سیستم شما را داشت آن وقت باید چطور از صفحه کلید روی شلوار شما استفاده کند؟!

گجت های جدید
چنگال های رژیمی
آیا رژیم های لاغری برایتان بی فایده است و اصلا لاغر نمی شوید؟ با پیشرفت تکنولوژی چنگال هایی به بازار آمده که می تواند سرعت خوردنتان را بسنجد. اگر این چنگال ها احساس کنند که شما با اشتیاق بیش از حد غذایتان را میخورید شروع به لرزش می کنند و چراغشان چشمک می زند. در نتیجه شما هر چه قدر سرعت خوردن غذا و ولعتان را کمتر کنید، کمتر چاق می شوید.

گجت های جدید
دستکش هایی با هندست بولوتوث دار
پیشرفت تکنولوژی روز به روز یک سورپرایز جدید برای مشتاقان خود دارد. خوب است بدانید که دیگر هیچ نیازی به هدست، هندزفری و یا خود تلفن که به طور مستقیم به سمت گوشتان برده شود ندارید. دستکش هایی ابداع شده که با استفاده از آن راحت می توانید با استفاده از دستتان تماس برقرار کنید و صحبت کنید. با این کار نه تنها از امواج مضر گوشی موبایل به دور هستید بلکه در میان اکثر فرهنگ ها زمانی که شست دست دم گوش قرار می گیرد و انگشت کوچک دم دهان نمایانگر صحبت تلفنی می باشد و از این رو اطرافیان به راحتی با دیدن این نماد متوجه خواهند شد که شما با تلفن صحبت می کنید.

گجت های جدید

ترجمه و گرداوری:
بخش فن آوری اطلاعات مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (17 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

arash | ۱۰ سال پیش
برای جمع آوری اطلاعات فقطانفورماتیک کافی نیست علوم خیلی متنوع ترهست ولی کلاجالب بودند
0
0

hits