دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وب‌گرد: مبارزه با بد‌افزارها، یک ماشین‌ حساب خارق‌العاده و چیزهای دیگر
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وب‌گرد: مبارزه با بد‌افزارها، یک ماشین‌ حساب خارق‌العاده و چیزهای دیگر - بخش «وب‌گرد» از چند هفته قبل آغاز شده است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد

بخش «وب‌گرد» از چند هفته قبل آغاز شده است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد

بخش «وب‌گرد» از چند هفته قبل آغاز شده است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با سومین قسمت از «وب‌گرد» همراه ما باشید.

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

HerdProtect، خط مقدم دفاع از پلت‌فرم‌ها در مقابل بدافزارها و نرم‌افزارهای جاسوسی محسوب می‌شود که به کمک ۶۸ موتور ضد بدافزار و در یک فضای ابری ساخته شده است. از آنجا یک ضد بدافزار نمی‌تواند به طور ۱۰۰٪ بدون نقص و موفق عمل نماید، HerdProtect گله‌ای (Herd) از موتورهای ضد بدافزار را در کنار یکدیگر جمع نموده تا موفقیت عملکرد خود را تضمین کند.

وبگرد: مبارزه با بدافزارها، یک ماشین حساب خارقالعاده و چیزهای دیگر

آمازون استادیو، یک ابزار رایگان و ساده برای نمایشنامه‌نویسی است که به شما در ساخت داستان یک فیلم یا نمایش کمک می‌کند. چیدمان کاغذهای یادداشت بر روی صفحه برای فراهم شدن بستر مناسب ارائه ایده‌های متوالی و ساخت یک روایت به خوبی صورت گرفته است. برای سازماندهی و بهتر شدن داستان به راحتی می‌توانید به کاغذهای یادداشت خود، متن، تصویر یا لیبل اضافه کنید.

وبگرد: مبارزه با بدافزارها، یک ماشین حساب خارقالعاده و چیزهای دیگر

اپلیکیشن Tydling، یک ماشین‌حساب خارق‌العاده و متفاوت برای آیفون و آیپد است که برای یک تجربه کاربری مدرن، تمام محدودیت‌های دستگاه‌های قدیمی را از خود دور کرده است. چرا طراحی همه ماشین‌حساب‌های iOS باید شبیه دستگاه‌های پلاستیکی قدیمی باشد؟ وقتی فضای کافی برای ذخیره همه چیز وجود دارد، چرا همچنان باید از کلیدهای M یا M+ یا CM در ماشین‌حساب‌ها استفاده نمود؟ Tydling اپلیکیشنی برای عبور از این چراها محسوب می‌شود.

وبگرد: مبارزه با بدافزارها، یک ماشین حساب خارقالعاده و چیزهای دیگر

به کمک Luna، بسته‌های پستی خود را شب‌هنگام و زمانی که در منزل هستید دریافت خواهید کرد. اپلیکیشن Luna را نصب کنید تا اولین دریافت شما رایگان باشد. ابتدا یک خرید اینترنتی انجام دهید. محموله خریداری شده توسط شما در اولین مرحله به انبار ایمن Luna وارد می‌شود و شما از طریق اپلیکیشن قادر به رهگیری محموله نیز هستید. وقتی محموله شما به مرکز Luna وارد شد، تاریخ دریافت آن را تعیین کنید. یعنی به Luna بگویید چه زمانی در خانه هستید تا آنها بسته شما را برایتان ارسال کنند.

Luna

اگر وب‌سایت یا ابزار کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits