دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به روایت تصویر
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به روایت تصویر - در نمایشگاه الکامپ امسال برخلاف سال‌های گذشته که عادت داشتیم با یک گشت و گذار ساده به دیدن غرفه‌های شرکت‌ها بپردازیم، شاهد رونق و جنب و جوش بیشتری بود

در نمایشگاه الکامپ امسال برخلاف سال‌های گذشته که عادت داشتیم با یک گشت و گذار ساده به دیدن غرفه‌های شرکت‌ها بپردازیم، شاهد رونق و جنب و جوش بیشتری بود

در نمایشگاه الکامپ امسال برخلاف سال‌های گذشته که عادت داشتیم با یک گشت و گذار ساده به دیدن غرفه‌های شرکت‌ها بپردازیم، شاهد رونق و جنب و جوش بیشتری بود. بازگشت برخی شرکت‌های بزرگ برای حضور در نمایشگاه و استقبال گسترده‌تر مردم از جمله دلایل موفق‌تر بودن الکامپ نوزدهم نسبت به سال‌های گذشته بود.

شعار نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، زندگی هوشمند، آینده‌ای روشن بود که از پنچشنبه ۱۴ آذر تا ۱۷ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شد.

بر اساس گزارش‌ها، مساحت نمایشگاه امسال ۲۳ هزار متر مربع بود که نسبت به سال گذشته ۱۰ هزار متر مربع افزایش پیدا کرده بود. همچنین دو برابر شدن تعداد حضور شرکت‌ها نسبت به سال پیش، یکی دیگر از نشانه‌های آشتی شرکت‌های IT با الکامپ به شمار می‌آمد.

در روز آخر الکامپ که ما فرصت بازدید از آن را پیدا کردیم، چهره‌های مختلفی نیز از نمایشگاه دیدار کردند. گزارش تصویری زیر، تصاویری از روز اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه الکامپ تهران از دید وبلاگیناست.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به روایت تصویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits