دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اخبار جدید از دنیای حافظه های فلش مدرن
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اخبار جدید از دنیای حافظه های فلش مدرن-فلش مدرن-اخبار جدید


چکیده:
مطمئنا حافظه فلش Aegis شرکت آپریکورن در نگاه اول مانند ریموت درب‌بازکن پارکینگ می‌ماند اما مطمئنا با توجه به کارایی این فلش شما مطمئنا توجهی به ظاهر آن نخواهید کرد چرا که این فلش دارای فناوری رمزگذاری ۲۵۶ بیتی نیروهای نظامی است. Aegis دارای حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات ۱۶ گیگابایتی است و به فناوری انتقال داده USB 2.0 مجهز است.

دنیای حافظه های فلش مدرن


دنیای حافظه های فلش مدرن

قاب آلومینیومی این فلش ضدآب بوده و تجهیزات سخت‌افزاری نگهداری داده در این فلش توسط یک لایه ترکیبی فوق‌العاده سخت اپوکسی محافظت می‌شود که تنها را دستیابی به آن شکستن قاب بیرونی و لایه محافظ آن است (چیزی در حد غیرممکن..!)

محتویات داده این فلش تماما توسط فناوری رمزگذاری سخت‌افزاری ۲۵۶ بیتی AES 256-bit CBC با قابلیت رمزگذاری ۷ تا ۱۵ رقمی رمزگذاری شده‌اند.

دنیای حافظه های فلش مدرن

این حافظه فلش با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری کامل داشته و نیازی به نصب درایور بر روی هیچکدام از این سیستم عامل‌ها نیست.

سیستم این حافظه فلش همچنین اجازه تعیین صاحب اصلی حافظه (ادمین) و همچنین تعریف کاربران و تعیین رمزهای عبور و سطح دسترسی متفاوت برای آنها را می‌دهد.

در همین حال برای روز مبادا یک دکمه ریست کلی برای ریست رمز عبور کلیه کاربران و ادمین اصلی و پاک‌کردن کل داده‌ها و اطلاعات و رمزگذاری داده قرار داده شده است.

دنیای حافظه های فلش مدرن

این حافظه ۱۶ گیگابایتی از سوی شرکت آپریکورن به قیمت ۱۲۵ دلار ناقابل عرضه شده و البته در دو اندازه دیگر ۴ و ۸ گیگابایتی نیز در دسترس است.

Victorinox حافظه فلش ۱ ترابایتی ساخت!

این حافظه فلش که به بمب خبری CES تبدیل شده است، برای افرادی طراحی شده که قصد ندارند هیچ وقت، هیچ فایلی را از روی کول دیسک خود پاک کنند.

دنیای حافظه های فلش مدرن

Victorinox سازنده این فلش SSD یک ترابایتی است که فضای کافی برای ذخیره یک تریلیون کتاب را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ZoomIT،این فلش نسبت به ابعادش کوچک اش بیشترین ظرفیت را بین رقبای خود دارد.

منبع : تک شو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits