دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گوگل و خرید استارت آپ Bump
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جذاب ترین راه انتقال محتوا از طریق (وب) تلفن هوشمند

گوگل و خرید استارت آپ Bump

گوگل و خرید استارت آپ Bump

با وجود اینکه تلفن های هوشمند بیشتری امروزه به NFC مجهز می شوند تا تبادل داده و فایل بین آنها راحت تر شود، ولی قبلا دیدیم که اپل در مقابل پذیرش NFC مقاومت و در مقابل راهکار خود با نام AirDrop را معرفی کرد. حالا به نظر می رسد گوگل هم با رقیبش هم عقیده است و میخ دیگری را بر تابوت NFC کوبیده.

با استفاده از Bump (برای اندروید و یا iOS) شما می توانید به راحتی فایل ها و داده ها را بین تلفن هوشمند خود و کامپیوتر جا به جا کنید. برای انتقال فایل از تلفن هوشمند به کامپیوتر باید ۳ گام زیر را طی کنید:
گوگل و خرید استارت آپ Bump
و برای انتقال فایل و داده از کامپیوتر به تلفن هوشمند نیز کافی است سه گام زیر را بردارید:
گوگل و خرید استارت آپ Bump
بله هنوز نیاز به ضربه زدن هست، ولی دیگر NFC در کار نیست و شما می توانید عکس، فیلم و حتی افراد داخل فهرست تماس خود را بین دستگاه های انتخابی جا به جا نمایید.
همچنین برای انتقال فایل و داده بین دو تلفن هوشمند (حتی آیفون و تلفن اندرویدی) نیز تنها کافی است اپلیکیشن Bump روی هر دوی آنها نصب باشد و پس از انتخاب محتواهای دلخواه برای انتقال، دو تلفن را به هم می زنید و کار انتقال به سادگی در پس زمینه صورت می گیرد.
ساعتی قبل اعلام شد که تیم توسعه Bump به همراه دو اپلیکیشن اشتراک محتوای Bump و اشتراک عکس Flock، به تملک گوگل در آمده اند و البته هنوز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند و زمان خاصی برای پایان سرویس دهی مشخص نشده.
گوگل نشان داده که چنین فناوری هایی را خیلی زود در دسترس کاربران خود قرار می دهد و به احتمال زیاد آن را جزئی از اندروید و سیستم عامل کروم خواهد کرد.
گفته می شود این معامله چیزی بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار برای گوگل آب خورده.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits