دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
Galaxy Gear در نهایت با تلفن های هوشمند رقیبان هم کار می کند
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
Galaxy Gear مطابق با تلفن خای هوشمند

Galaxy Gear در نهایت با تلفن های هوشمند رقیبان هم کار می کند

Galaxy Gear در نهایت با تلفن های هوشمند رقیبان هم کار می کند

Galaxy Gear یکی از ساعت های هوشمند مهمی بود که امسال انتظار معرفی اش را می کشیدیم ولی فعلا نمی توان آن را یک گجت پرفروش تصور کرد، نه تا وقتی که سامسونگ موی اش را به موی گلکسی نوت ۳ یا حتی بدتر گلکسی نوت ۱۰.۱ (۲۰۱۴) گره زده باشد.

اما کاربران سایر تلفن های هوشمند هم می توانند خوشحال باشند زیرا سامسونگ گفته برنامه هایی دارد تا Gear بتواند با دیگر تلفن های سامسونگی و حتی محصولات ساخت شرکت های رقیب نیز هماهنگ شود و کار کند.
فعلا این ساعت هوشمند به گلکسی نوت ۳ و نوت ۱۰.۱ جدید محدود است زیرا برای دریافت اطلاعات و به روز رسانی و نمایش محتوا در اپلیکیشن های خود، نیاز به ارتباط بلوتوثی با آنها و دریافت داده سلولار دارد. در ضمن آن دو محصول آنقدر بزرگ هستند که کاربران به خودشان زحمت بستن یک ساعت هوشمند را بدهند و از درآوردن وقت و بی وقت گجتی بزرگتر از جیب یا کیف، رهایی یابند.
سامسونگ می گوید برنامه یا دلیلی ندارد که برای ابد گلکسی گیر را به نوت ۳ یا سایر محصولات خود محدود کند و آن را برای سایر گجت ها نیز محیا می کند، ولی بحث زمان مطرح است. می خواهید گلکسی گیر را در کنار HTC One یا Moto X یا حتی آیفون خود به کار بگیرید؟ سامسونگ می گوید این آماده سازی در جریان است و فقط کمی مهلت می خواهد.
از آنجایی که این محصول از بلوتوث ۴ کم مصرف (مشهور به Bluetooth Smart) بهره می برد، در نتیجه با اندروید ۴.۳ و رابط های برنامه نویسی مخصوصی که سامسونگ استفاده کرده، به گلکسی نوت ۳ متصل می شود. پس باید منتظر نشست و دید که سامسونگ برای سایر گجت ها چه می کند.
هر چه که هست، بدون امکان استفاده در کنار محصولات سایر شرکت ها، شانس فراگیر شدن گلکسی گیر پایین می آید و سامسونگ این را خوب می داند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits