دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نامه سرگشاده استفان الوپ و استیو بالمر به مصرف کنندگان
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
توصیه مایکروسافت به مصرف کنندگان

نامه سرگشاده استفان الوپ و استیو بالمر به مصرف کنندگان

توصیه مایکروسافت به مصرف کنندگان

اخبار مربوط به خرید نوکیا توسط مایکروسافت تمامی ندارد و منابع خبری هنوز از این انتقال هیجان زده هستند. حالا خبر می رسد که مدیرعامل تازه سابق شده ی نوکیا و مدیر عامل در حال سابق شدن مایکروسافت در نامه سرگشاده ای در مورد این انتقال با مردم سخن گفته اند. پس سخن را کوتاه می کنیم و در ادامه، متن این نامه را با هم مرور:

«نوکیا و مایکروسافت همیشه رویایی بزرگ داشتند. رویای قراردادن یک کامپیوتر بر سر هر میز و یک تلفن در هر جیبی را! و ما برای تحقق این رویا راهی طولانی را پیموده ایم.

امروز روز باز-اختراع است.

نوکیا سابقه ای 150 ساله دارد. سابقه ای پر از نوآوری، برتری و تغییر [به سمت کمال] که از فنلاند شروع شده و دنیا را در نوردیده. از همان آغاز فعالیت به عنوان یک کارخانه کاغذ سازی تا تولید چکمه های لاستیکی و لاستیک ماشین، و پس از آن تولید تلفن های همراه، باز-اختراع در خون نوکیا بوده است.

حالا نوکیا در حال نگارش فصل بعدی خود است. با تمرکز بر ایجاد پویایی از طریق مدیریت خود بر فعالیت های مبتنی بر شبکه، مکانیابی و نقشه کشی و تکنولوژی های پیشرفته.

امروز برای مایکروسافت هم یک قدم محکم در راه آینده است. خیز بلندی به جلو در سفر ما برای خلق خانواده ای از دستگاه ها و سرویس ها که برای مردم، خوشی و شادمانی و برای تجارت های کوچک و بزرگ، قدرت را به ارمغان خواهد آورد.

همکاری ما در دو سال و نیم گذشته که موجب آمیختن توانایی های مان برای ساختن یک اکوسیستم جهانی موبایل شده، نتایج شگفت انگیزی به دنبال داشته. تولید موبایل های برنده جوایز مختلف و سرویس های جذاب، تلفن های ویندوزفون نوکیا را به پر رشد ترین تلفن های هوشمند جهان تبدیل کرده.

بر اساس این شراکت موفق، امروز اخبار مهمی برای تان داریم: توافقی صورت گرفته تا مایکروسافت بخش دستگاه ها و سرویس های نوکیا را خریداری کند و از این طریق انتخاب های بیشتر، ابداعات سریع تر و دستگاه ها و سرویس های هیجان انگیزتری را به مردم تقدیم کند.

توافق امروز موجب شتاب در حرکت این بخش از نوکیا خواهد شد، که نتیجه آن عرضه نوآورانه ترین تلفن های هوشمند به مردم بیشتری خواهد شد و خانواده میلیاردی نوکیا را پر جمعیت تر خواهد کرد.

با توجه به تعهد و وسعت منابع مایکروسافت برای حرکت رو به جلوی نوکیا، حالا می توانیم از همه پتانسیل اکوسیستم ویندوز در جهت ایجاد تجربیات جدید برای مصرف کنندگان در خانه، محل کار و یا هرجای دیگر استفاده کنیم.

ما همچنان به ساخت موبایل هایی که شما عاشقشان هستید ادامه خواهیم داد و با سرمایه گذاری های آتی، موبایل های جدید و سرویس هایی عرضه خواهیم کرد که بهترین های مایکروسافت و نوکیا را در خود داشته باشند.

نوکیا و مایکروسافت به فصل بعدی خود متعهد هستند. ما با هم مرز گجت های قابل حمل را مجدداً تعریف خواهیم کرد...

استیو و استفان»



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits