دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اسکایپ 3 بعدی خواهد شد
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسکایپ به صورت سه بعدی

اسکایپ 3 بعدی خواهد شد

مایکروسافت اسکایپ را سه بعدی میکند

طبق اخبار دریافتی مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه ای است که بتواند از طریق آن تصاویر را به صورت ۳بعدی ضبط و پخش نماید. مارک ژیلت، مدیر ارشد Skype، از این موضوع در یکی از مصاحبه های خود پرده برداشته است.

آقای ژیلت در سخنان خود چنین گفته: « ما پیشرفت زیادی را در زمینه نمایشگر ها شاهد بوده ایم و اکنون کاربران تلویزیون ها و مانیتور هایی را خریداری می کنند که قابلیت پخش تصاویر ۳بعدی را دارا هستند». او ادامه می دهد: «اما هنوز دستگاه هایی که بتوانند تصاویر ۳بعدی را ضبط کند، گسترش چندانی پیدا نکرده اند. در حال حاضر اگر بخواهید از این تکنولوژی استفاده کنید باید چند دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و آن ها را با زاویه ای خاص به نقطه ای متمرکز کنید، اما ما به دنبال سیستمی هستیم که کارآیی بسیار راحت تری داشته باشد.»

آنطور که آقای ژیلت در مصاحبه خود به آن اشاره کرده، مایکروسافت در حال حاضر نمونه های اولیه سیستم مورد نظر خود را طراحی و تولید کرده است، اما تصمیم دارد پیش از آنکه آن را به بازار عرضه کند، اکوسیستمی جامع را برای استفاده گسترده از آن به وجود آورد تا بتواند سود مورد نظر خود را از این تکنولوژی بدست آورد.

با وجود اینکه می دانیم فناوری ویدیوی سه بعدی آنقدرها مورد استقبال مصرف کنندگان قرار نگرفته است. باز هم شما فکر می کنید که ایده اسکایپ با استقبال مواجه می شود؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits