دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وان پلاس 3 از کل 6 گیگابایت ظرفیت رم خود استفاده نخواهد کرد
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وان پلاس سه شنبه هفته گذشته با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بالاخره از وان پلاس 3 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید شرکت وان پلاس، رم 6 گیگابایتی این گوشی هوشمند است، اما به نظر می‌رسد که نباید فریب اعداد در...

(One Plus 3 of 6 GB of RAM will not use)

وان پلاس 3

وان پلاس سه شنبه هفته گذشته با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بالاخره از وان پلاس 3 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید شرکت وان پلاس، رم 6 گیگابایتی این گوشی هوشمند است، اما به نظر می‌رسد که نباید فریب اعداد در فهرست مشخصات این محصول را خورد. مطابق با اخبار جدید، این گوشی به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است تا بتواند از تمامی ظرفیت 6 گیگابایتی رم خود استفاده کند.

وان پلاس 3

آن دسته از کاربرانی که تجربه استفاده از وان پلاس 3 را داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که این گوشی حتی با وجود بهره مندی از 6 گیگابایت رم نیز نمی تواند به طور همزمان بیشتر از سه یا چهار اپلیکیشن مختلف را اجرا کند. به این ترتیب عملکرد وان پلاس 3 برای اجرای اپلیکیشن‌ها تفاوت چندانی با گوشی‌های اندرویدی پیشرفته و رقیب وان پلاس که تنها دارای 4 گیگابایت رم هستند، ندارد.

کارل پی (Carl Pei) یکی از موسسان شرکت وان پلاس در توییتی درباره این موضوع توضیح داده است. به گفته او وان پلاس به گونه‌ای طراحی شده است تا تنها از بخش محدودی از رم خود استفاده کند و دلیل این کار هم صرفه جویی در مصرف باتری بوده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با اعمال محدودیت استفاده از رم طول عمر بسیار بیشتری دارد و نتیجه نهایی ارایه بهترین تجربه کاربری است.

اگر قرار نیست که کاربران از کل ظرفیت 6 گیگابایتی رم این گوشی استفاده کنند، پس دلیل مجهز کردن آن به این حجم رم چه بوده است؟ به گفته کارل پی این 6 گیگابایت رم مخصوص کاربرانی است که قصد دارند از گوشی خود برای اجرای برنامه‌های سنگین استفاده کنند، وان پلاس کرنل دستگاه خود را در اختیار توسعه دهندگان رام سوم شخص قرار خواهد داد و آنها می‌توانند برای کار با نرم افزار خود از کل این 6 گیگابایت رم استفاده کنند.

وان پلاس 3



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits