دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مخابرات خواستار افزایش تعرفه اینترنت موبایل شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مخابرات خواستار افزایش تعرفه اینترنت موبایل شد - ایتنا - مدیر عامل مخابرات: تعرفه اینترنت موبایل د-مخابرات-خواستار-افزایش-تعرفه-اینترنت-موبایل

دلگرم- مدیر عامل مخابرات: تعرفه اینترنت موبایل در ایران بسیار پایین است و در مقایسه با دیگر کشورها رقم قابل قبولی نیست.

مخابرات خواستار افزایش تعرفه اینترنت موبایل شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه هر کیلوبایت اینترنت موبایل در گذشته ۴ ریال بود که به نیم ریال کاهش یافته، اما این تعرفه بسیار پایین است و برای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتای کشور، درخواست تعدیل تعرفه را داریم.

به گزارش دلگرم به نقل از ایتنا، کاظم ابراهیمی صدرآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تعرفه اینترنت موبایل در ایران بسیار پایین است و در مقایسه با دیگر کشورها رقم قابل قبولی نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: اما به دلیل اینکه این تعرفه دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، این رقم را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما درخواست داریم با بررسی کارشناسی مجدد، با هدف توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتای کشور، اجازه تعیین تعرفه متعادل صادر شود.

ابراهیمی تصریح کرد: تعرفه اینترنت موبایل در گذشته به ازای هر کیلوبایت مصرف آزاد ۴ ریال بود که اکنون به نیم ریال تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که چقدر نسبت به موفقیت در بازنگری در تعرفه اینترنت موبایل‌، امیدوار است، گفت: نظر دولت و وزارت ارتباطات، توسعه بخش مخابرات کشور است و بخشی از توسعه باید از محل درآمدها تأمین شود. از این رو برای متعادل‌تر شدن تعرفه نسبت به کشورهای حوزه منا و فراهم شدن امکان توسعه، قطعاً باید تغییراتی ایجاد شود.

Arash

۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۱۸:۴۳:۱۱

بله، یه سایت باز کنیم 300-400 تومن پول بدیم
10 تا سایت باز کنیم 4-5 هزار تومن پول بدیم

خیلی فکر خوبیه ...

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits