دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مخابرات: اختلال باعث تاثیر روی سرعت اینترنت شده، اما گزارشی درخصوص کندی سرعت نداشته‌ایم!
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مخابرات: اختلال باعث تاثیر روی سرعت اینترنت شده، اما گزارشی درخصوص کندی سرعت نداشته‌ایم! - علیرغم قطعی اینترنت در برخی مناطق تهران: ایتنا -مخابرات-اختلال-باعث-تاثیر-سرعت-اینترنت

علیرغم قطعی اینترنت در برخی مناطق تهران:

دلگرم- «اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات به دلیل تقویت شبکه IP است که این مشکل موقتی بوده و فقط در برخی از مناطق تهران به صورت معدود بروز پیدا کرده است.»

مخابرات: اختلال باعث تاثیر روی سرعت اینترنت شده، اما گزارشی درخصوص کندی سرعت نداشتهایم!

معاون شرکت مخابرات استان تهران با تایید برخی اختلالات و قطعی‌ها در سرویس ADSL مشترکان این استان گفت: اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات به دلیل تقویت شبکه IP است که این مشکل موقتی بوده و فقط در برخی از مناطق تهران به صورت معدود بروز پیدا کرده است.

به گزارش دلگرم به نقل از مهر، محمدرضا بیدخام در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات(ایران تلکام ۲۰۱۴) در جمع خبرنگاران در خصوص کندی اخیر سرویس ADSL مخابرات و نیز بروز قطعی در برخی از ساعات شبانه روز در اینترنت مشترکان گفت: گزارشی در خصوص کندی سرعت اینترنت نداشته‌ایم اما اختلالاتی در شبکه وجود داشته که ممکن است روی سرعت سرویس نیز تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به ورود برخی قطعی‌های مکرر و دسترسی به اینترنت پرسرعت مخابرات، گفت: این مشکل تنها برای تعداد معدودی از مشترکان ایجاد شده است که دلیل آن مشکلاتی است که در شبکه IP ایجاد شده و در سیستم مدیریت ارتباط مشتری(CRM) نمود پیدا کرده است.

معاون مخابرات افزود: مخابرات در حال تقویت IP های شبکه‌های که توسعه این بخش مشکلات مقطعی و موردی را حل خواهد کرد.

بیدخام با تاکید بر اینکه مخابرات هم اکنون ۷۰۰ هزار مشترک ADSL در تهران دارد، تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای مشترکان نمود اختلال برای آنها در برخی ساعات و برخی مراکز مخابراتی منطقی به نظر می‌رسد که در حال توسعه این بخش و رفع اشکالات در این سیستم هستیم که طی هفته های آینده این مشکل رفع خواهد شد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits