دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش تصویری بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8-آموزش بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8-روش بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8-چگونگی بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8-آموزش روش بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8-آموزش تصویری بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز...

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز8:یکی از خصوصیات ویندوز 7، تاریخچه ی فایل است که دسترسی کاربران را افزایش می دهد و وظیفه ی آن، بازیابی نسخه های قدیمی فایل ها و اطلاعات شماست، بنابرین اگر مشکلی پیش آید شما نسخه های فراوانی دارید تا اطلاعات را بازیابی کنید. کسانی که از مکینتاش اپل استفاده می کنند با این ویژگی آشنایی خوبی دارند، اما این برنامه در شکل ساده تری از زمان ویندوز 2003 موجود است.

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8


مرحله اول:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8


به دلایل مایکروسافت، تاریخچه ی فایل به طور پیش فرض فعال نمی شود و خودتان باید این کار را انجام دهید. روی گوشه ی چپی پایین صفحه ی دسکتاپ کلیک راست کنید و کنترل پنل را انتخاب کنید.

مرحله دوم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

در کنترل پنل "System and Security" را بیابید و "Save backup copies of your files with File History" را انتخاب کنید.

مرحله سوم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

برای تعیین مکان ذخیره ی تاریخچه ی فایل های خود، می توانید از لوازم جانبی مانند یو اس بی یا فایل های شبکه استفاده کنید.

مرحله چهارم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

در مثال پایین برای بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ فایل درایو شبکه به عنوان مکان ذخیره ی بک آپ انتخاب شده است.

مرحله پنجم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

برای ذخیره ی فایل ها، روی "Restore personal files" کلیک کنید و شما قادر خواهید بود این فایل را به آسانی جا به جا کنید. به پوشه ای که فایل شما در آن قرار دارد مراجعه کنید و از گزینه هایی که در پایین صفحه قرار دارند استفاده کنید تا در زمان جا به جا شوید. وقتی که فایل مورد نظر را پیدا کردید، روی آن کلیک راست کنید و قبل از فشار دادن دکمه ی سبز بزرگ نسخه ای را که می خواهید بازیابی شود انتخاب کنید.

مرحله ششم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

برای کاهش فواصل بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ ، روی "Advanced settings" در سمت راست پنجره ی تاریخچه ی فایل کلیک کنید. "Save copies of files" را تغییر دهید.

مرحله هفتم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

برای دست یابی به فایل در حالت آف لاین در پنجره ی "Advanced settings" تاریخچه ی فایل را تنظیم کنید. این به درد کسانی می خورد که از منبع بک اپ دورند (برای مثال وقتی در راه با لپ تاپ خود کار می کنند). این فایل ها نیز سریعا در آنجا بک آپ گیری می شوند تا سری بعد که بازگشتید، بازیابی شوند.

مرحله هشتم:

بک آپ گرفتن از اطلاعات در ویندوز 8

برای جلوگیری از بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ به صورت خودکار، در سمت چپ صفحه ی تاریخچه ی فایل روی "Exclude Folders" کلیک کنید.

phow



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits