دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چه کار کنم که کسی متوجه آنلاین بودنم توی فیسبوک نشه؟
13
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حضور نامحسوس در فیسبوک و چه کار کنم که کسی متوجه آنلاین بودنم توی فیسبوک نشه و حضور نامحسوس در فیسبوک برای اد لیست شما و سایت های شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی و فیسبوک و فیس بوک و پنجره گفت و گوی آنلاین و چت و chat و آیکون و Advanced Settings...

حضور نامحسوس در فیسبوک برای اد لیست شما

حضور نامحسوس در فیسبوک

يكي از امكانات موجود در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي از جمله فيسبوك، قابليت گفت وگوي آنلاين يا همان چَت است.

اين قابليت براي بسياري از كاربران مفيد است، اما برخي كاربران نيز فعال بودن آن را موجب دردسر ميدانند؛ زيرا هنگامي كه به محيط كاربري خود در اين سرويس وارد مي شوند و قابليت گفت وگو نيز فعال است،دوستانشان از حضور آنها در فيسبوك مطلع شده و پنجره گفت وگوي آنلاين را براي برقراري ارتباط با ايشان باز مي كنند!

در چنين شرايطي كاربران ترجيح ميدهند پنجره گفت وگوي آنلاين را غيرفعال كنند.

اين راه حل تا حدي مناسب است، اما گاهي اوقات كاربراني كه قابليت گفت وگو را غيرفعال كرده اند، خودشان تمايل دارند با برخي دوستان يا آشنايانشان گفت وگوي آنلاين داشته باشند و غيرفعال بودن اين قابليت مانع انجام اين كار ميشود و در مواردي نيز با غيرفعال بودن اين قابليت، خودشان هم نميتوانند از حضور دوستانشان در گفت وگوي آنلاين مطلع شوند!

اگر شما هم با اين مشكل مواجه شده ايد و به دنبال راه حلي براي رفع آن هستيد، پيشنهاد مي كنيم از قابليت حضور براي افراد مشخص كمك بگيريد.

به كمك اين قابليت ميتوانيد قابليت گفت وگوي آنلاين را براي همه كاربران بجز تعداد محدودي از آنها فعال كنيد يا بالعكس اين قابليت را فقط براي تعداد محدودي از دوستان خود فعال كنيد!

روش استفاده از اين قابليت به شرح زير است:

1- به محيط كاربري خود در فيسبوك وارد شويد.

2- از بخش پايين- سمت راست صفحه، به محيط گف توگوي آنلاين (Chat) وارد شده و روي آيكون تنظيمات كه به شكل يك چرخ دنده كوچك است، كليك كنيد.

3- از منوي به نمايش درآمده گزينه Advanced Settings را كليك كنيد.

4- با كليك روي اين گزينه، پنجر هاي شامل سه انتخاب در اختيار شما قرار خواهد گرفت. با انتخاب گزينه اول يعني Turn on chat for all friends except قابليت گفت وگوي آنلاين براي تمامي كاربران فعال ميشود؛ اما شما مي توانيد تعداد محدودي از كاربران را كه تمايلي به فعال بودن گفت وگوي آنلاين براي آنها نداريد، در كادر مربوط به اين گزينه مشخص كنيد.

با انتخاب گزينه دوم يعني Turn on chat for only some friends ،قابليت گفت وگوي آنلاين براي تمامي كاربران غيرفعال مي شود و فقط براي تعداد محدودي از كاربران كه در كادر مربوط به اين گزينه مشخص مي كنيد، اين قابليت فعال خواهد بود.

سرانجام نيز گزينه سوم يعني Turn off chat،قابليت گفت وگوي آنلاين را براي همه كاربران غيرفعال ميكند.

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

مشکل ویندوزمو چطوری خودم حل کنم؟؟؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (13 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سارا | ۱۰ سال پیش
سلام دلگرم تو دیگه کی هستی مرســــــــــــ
ــــــی
0
0

hits