دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
داشتن حریم خصوصی در اینترنت توهم است
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بنیان گذاران اینترنت: داشتن حریم خصوصی در اینترنت توهم است - عدم حریم خصوصی در اینترنت- حریم خصوصی - حریم خصوصی در اینترنت - اینترنت - امنیت در اینترنت - بنیان گذار اینترنت - داشتن حریم خصوصی -

علی رغم حقانیت کسانی که برای حفظ حریم خصوصی کاربران وب تلاش می کنند آقای وینت سرف، به عنوان یکی از بنیان گذاران اینترنت معتقد است این که بخواهید به اینترنت متصل باشید، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و اطلاعات به اشتراک بگذارید و همزمان انتظار داشته باشید حریم خصوصی تان هم نقض نشود امری است غیر واقع بینانه!

یکی از بنیان گذاران اینترنت: داشتن حریم خصوصی در اینترنت توهم است

یکی از بنیان گذاران اینترنت: داشتن حریم خصوصی در اینترنت توهم است

او که در همایشی درباره امنیت در عصر رایانه های پوشیدنی سخن می گفت ابراز داشت: «دست یافتن به حریم خصوصی برای ما بسیار دشوار خواهد بود؛ چنین چیزی دور از واقعیت است.»

حقیقت این است که بسیاری از مردم هیچ درکی از عواقب آن چه درباره خود به اشتراک می گذارند ندارند و این مسئله موقعی که رایانه های پوشیدنی گسترش بیابد بغرنج تر هم می شود. «رفتار اجتماعی ما [در اینترنت] به مقوله حریم خصوصی آسیب جدی وارد می کند»

او همچنین در کمال ناامیدی گفت که اصلاً نمی داند چطور می توان از حریم خصوصی افراد حفاظت کرد چرا که فناوری به سرعت پیش می رود و هنوز متوجه خطرات آن برای حریم خصوصی نیستیم.

نظر شما در این باره چیست؟ فکر می کنید با نفوذ انواع فناوری های پوشیدنی که حتی ضربان قلب و فشار خون ما را هم می دانند می توان امیدوار بود روزی حریم خصوصی و امنیت لااقل به طور نسبی محقق شود؟

منبع: سایت نگهبان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits