دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوره های آموزشی تلکام در کاریار ارقام
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دوره های آموزشی تلکام در کاریار ارقام - ایتنا - در ترم جدید کاریار ارقام دوره های مخابرات-دوره-آموزشی-تلکام-کاریار-ارقام

دلگرم- در ترم جدید کاریار ارقام دوره های مخابرات سیار شامل BTS و GSM_2G_3G آموزش داده خواهند شد که در طی آن دانشجویان با مبانی شبکه مخابرات سیار(نسل یک و دو )، مبانی تکنولوزی نسل سوم مخابرات سیار و همچنین بررسی ساختار و عملکرد BTSها آشنا خواهند شد.

دوره های آموزشی تلکام در کاریار ارقام

کاریار ارقام دوره‌های جدید و ویژه صنعت مخابرات را برگزار می‌نماید.

به گزارش دلگرم به نقل از موسسه دیده بان آی تی، کاریار ارقام درپی معرفی دوره‌های جدید آموزش امنیت اطلاعات (SANS) به تازگی دوره‌های آموزشی جدید حوزه تلکام را نیز آغاز کرده است.
براساس این گزارش، دوره‌های مخابرات سیار شامل BTS و GSM_2G_3G آموزش داده خواهند شد که در طی آن دانشجویان با مبانی شبکه مخابرات سیار(نسل یک و دو )، مبانی تکنولوزی نسل سوم مخابرات سیار و همچنین بررسی ساختار و عملکرد BTSها آشنا خواهند شد.

از دیگر سرفصل‌های این دوره‌ها می‌توان به آشنایی با مفهوم عمومی سیستم‌های سلولی موبایل، اجزای شبکه GSM، فناوری‌های رادیو، شبکه WCDMA معماری و ساختار پروتکل، ساختار سخت‌افزاری BTS و نمونه پیکربندی و ساختار تکمیل شده اشاره کرد.
نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی، عنوان دوره آموزشی دیگری است که در کاریار ارقام ارائه می گردد.
برخلاف 3G که نسلی برای انتقال صدا و اطلاعات با پهنای باند محدود تا حداکثر 100مگابیت می‌باشد، این نسل توانایی پشتیبانی از یک شبکه برپا شده بر اساس پروتوکل‌های IP و پشتیبانی از تمامی پروتکل‌های سیگنالینگ را دارد و سرعت بالا برای انتقال مولتی مدیا را فراهم می‌سازد.
دانش آموختگان این دوره، آشنایی کاملی با مفاهیم بنیادی نسل چهارم مخابرات سیار و همپنین ساختار شبکه و عملکرد اجزا آن در مقایسه با نسل پیشین (نسل سوم) پیدا خواهند کرد.

گفتنی است مرکز آموزش کاریار ارقام ضمن داشتن گواهینامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، تاکنون موفق به آموزش بیش از دوهزار نفر دانشجو گردیده و هم اکنون مدارک دوره های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران نیز اعطا می‌نماید

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits