دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اصلاحیه های مایكروسافت در راه است
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اصلاحیه های مایكروسافت در راه است - ایتنا- مایكروسافت نه به روز رسانی را بر ای ویندوز-اصلاحیه-مایکروسافت

دلگرم- مایكروسافت نه به روز رسانی را بر ای ویندوز، IE، چارجوب كاری .NET، SQL سرور و آفیس منتشر خواهد كرد. دو آسیب پذیری در رده امنیتی بحرانی قرار دارند.

اصلاحیه های مایكروسافت در راه است

دو آسیب پذیری بحرانی، ویندوز و IE را تحت تاثیر قرار می دهد. به روز رسانی های بحرانی ویندوز تنتها نسخه های business و professional ویندوز ۷ و ۸ را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دلگرم به نقل از مرکز ماهر، به روز رسانی های IE نیز تمامی نسخه های این مرورگر را تحت تاثیر قرار می دهد. هفت به روز رسانی باقیمانده در رده امنیتی مهم قرار دارند و ویندوز، آفیس، SQL سرور، چارچوب .NET و SharePoint Server ۲۰۱۳ را تحت تاثیر قرار می دهد.

هم چنین شركت مایكروسافت نسخه جدیدی از ابزار Windows Malicious Software Removal را به همراه تعدادی به روز رسانی غیرامنیتی برای نسخه های مختلف ویندوز منتشر خواهد كرد.

این شركت قصد دارد تغییراتی را در IE اعمال نماید كه باعث می شود هنگام بارگذاری كنترل كننده های Active X كه قدیمی بوده و یا به روز رسانی نشده اند به كاربران هشدار داده شود.

در ابتدا، فهرستی كه توسط مایكروسافت برای بررسی این كنترل كننده ها تهیه شده شامل نسخه های قدیمی جاوا می باشد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits