دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مایکروسافت از Windows Phone Blue رونمایی می‌کند
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مایکروسافت از Windows Phone Blue رونمایی می‌کند - ایتنا- ویندوز جدید موبایلی مایکروسافت، امکانات جدی-مایکروسافت-windows-phone-blue-رونمایی

دلگرم- ویندوز جدید موبایلی مایکروسافت، امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مایکروسافت از Windows Phone Blue رونمایی میکند

با انتشار تصاویر مربوط به نسخه بعدی ویندوز فون مایکروسافت، جزییات مربوط به بخش Notification Center در این سیستم عامل موبایلی مشخص شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که مایکروسافت هم‌اکنون در حال کار کردن روی نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود است که با نام Windows Phone Blue شناخته می‌شود.

نخستین به‌روزرسانی برای این سیستم‌عامل موبایلی در ژوئیه ۲۰۱۳ منتشر شد و احتمال می‌رود که نسخه نهایی آن در پایان این سال عرضه شود.

به گزارش دلگرم به نقل از همکاران سیستم وبه نقل از وب سایت mobilenapps، با توجه به اینکه این نسخه جدید از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه نشد، کار‌شناسان پیش‌بینی می‌کنند که در سال جاری میلادی به‌روزرسانی‌های جدید برای آن صورت گیرد.

شرکت مایکروسافت هنوز به صورت رسمی خبری را در این زمینه منتشر نکرده است؛ اما منابع آگاه هم‌اکنون جزییات زیادی را در مورد Windows Phone Blue اعلام کرده‌اند.

یکی از تصاویری که شرکت مایکروسافت به صورت داخلی ارسال کرده و هم‌اکنون به دست مراکز خبری رسیده است نشان می‌دهد که این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز فون با نام Windows Phone Blue عرضه می‌شود و در این تصاویر جزییات مربوط به بخش Notification Center منتشر شده است.

بر اساس این تصاویر گفته می‌شود که بخش یاد شده لینک مستقیم برای فعال کردن قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi را در اختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر این، این بخش همچنین به کاربر امکان می‌دهد گوشی را در حالت‌های Airplane یا Driving قرار دهند.

حالت Airplane مربوط به زمانی می‌شود که کاربر در مسافرت هوایی به‌سر می‌برد و با حالت Driving کاربر می‌تواند حین رانندگی از پیام‌ها و تماس‌های دریافتی مطلع شود.

در این تصاویر مشخص شده است که کاربر با حرکت انگشت خود از قسمت فوقانی نمایشگر به سمت پایین می‌تواند بخش Notification Center را فعال کند که این قابلیت شبیه به سیستم‌های عامل اندروید و iOS طراحی شده است.

لازم به ذکر است این تصاویر و اطلاعات از جانب کارمندان داخلی مایکروسافت که روی پروژه ویندوز فون فعالیت می‌کنند، به دست آمده است.

شرکت مایکروسافت هنوز هیچ یک از این اطلاعات را تایید نکرده است و از این رو می‌توان گفت که تاکنون هیچ خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits